וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הסעודי מוחק כל זכר של ג'ואן ריברס

26.8.2015 / 13:38

נסיך ערב הסעודית רכש את הנכס המוטרף של ג'ואן ריברס המנוחה בניו יורק. השכנים מתלוננים שהשיפוצים המאסיביים מוחקים כל זכר של הקומיקאית האהובה

הבית של ג'ואן ריברס בניו יורק עומד למכירה ב-28 מיליון דולר. מגזין elle, צילום מסך
סגנון מלכותי ששירת שנים את הקומיקאית האהובה/צילום מסך, מגזין elle

לפני כמה שבועות פורסם כי הדירה של הקומקאית המנוחה ג'ואן ריברס, זו הנמצאת בצד המזרחי של העיר ניו-יורק, נמכרה ביותר מ-28 מיליון דולר למי שכונה בתקשורת "בן מלוכה ים תיכוני". כעת נחשפת בעיתון "דיילי מייל" זהות הקונה: מוחמד בן-פהד, בנו של מלך ערב הסעודית לשעבר פהד בן עבד-אלעזיז בן עבד-אלרחמן. מאז רכש הנסיך בן ה-65את הדירה של ריברס הוא עוסק בעיצוב מחדש של הנכס, פנטהאוס בגודל של 473 מ"ר עם ארבעה חדרי שינה. השכנים בעידים שהם המומים מהיקף השיפוצים המתבצע.

"חודשיים מאז שהנסיך פהד קנה את הפנטהאוס, וקבלנים ומעצבי פנים רק נכנסים ויוצאים ממנו", אמר מקור לדיילי מייל. "הוא קורע את הנכס לגזרים. אנחנו מופתעים כיוון שלמקום היה מראה מאוד ייחודי, בסגנון צרפתי, והיינו בטוחים שהרוכש היה מעוניין בכך. אבל כעת מסתבר שזה לא המצב". לפי המקור, בתום השיפוץ המקום ייראה שונה לגמרי מאיך שהיה נראה בתקופת חייה של ריברס.

ג'ניפר אניסטון VS איל נדל"ן מולטי מיליונר

ג'ואן ריברס הלכה לעולמה בתחילת ספטמבר 2014 לאחר שניתוח שעברה השתבש. ביתה היה מעוצב בסגנון אירופאי מלכותי - מהתקרות נתלו נברשות קריסטל, הקירות היו מוזהבים, ובמקום הותקנו תנורי אח משיש. העיצוב התאפיין סגנונו של הארמון המפואר של המלך לואי ה-14 בעיר ורסאי סמוך לפריז. בפנטהאוז היו שני חדרי אירוח מפוארים שיכלו להכיל יותר מ-120 איש, חדר נשפים ואירוח וחדר מוזיקה והופעות עם תקרה בגובה שבעה מטרים ועמודי תמיכה עתיקים. ריברס עצמה תארה בעבר את הדירה שלה כ"המקום שבו מרי אנטואנט הייתה חיה אם היה לה את הכסף".

"זה נראה כי כל זכר למה שג'ואן עשתה שם - הולך להימחק". אומר אחד השכנים בהתייחס לשיפוצים הנוכחיים. "ברור שהנסיך לא מעוניין בסגנון הזה וזה עצוב - בהתחלה גו'אן מתה, עכשיו הדירה שלה מתה. אבל אלו החיים, דברים משתנים. ועדיין - זה מרגיש מוזר". המקור אמר כי לשכנים או לחברים אין כל אפשרות להתלונן באופן רשמי על השיפוצים, אלא רק בעיתונות, כיוון שמדובר בנכס פרטי. הדירה של ריברס עברה בירושה לבתה מליסה, וזו העמידה אותה באופן מיידי למכירה. מלבד הדירה ירשה הבת גם סכום של 75 מיליון דולרים.

הבניין בו שוכן הנכס נבנה ב-1903, ובתחילת שנות ה-30 הוא הוסב לדירות מגורים. ריברס, רכשה את הדירה ב-1988, ומיד הזמינה עיצוב קפדני מחדש - למרות ששמרה על כמה מהמאפיינים המקוריים של הפנטהאוס. "ג'ואן ממש אהבה את הדירה שלה, זה היה הארמון הפרטי שלה והיא הרגישה בו כמו מלכה אמיתית. כך שזה ממש ביזארי שבן מלוכה אמיתי הוא זה שמחרב אותה עכשיו", אומר המקור. הדירה הייתה המקום שבו צולמה "משטרת האופנה" של ערוץ E בהשתתפותה של ריברס, והתכנית "ג'ואן ומליסה" ששודרה במשך שלוש שנים.

אבל עיצוב-פנים חדש זה לא הדבר היחיד שהנסיך רוצה. "הוא שאל אם אפשר להתקין מעלית פרטית", אומר המקור. "כבר יש מעלית בבניין אבל הוא רוצה להוסיף עוד אחת וזו בקשה יוצאת דופן וטרם ידוע אם ניתן יהיה לבצע אותה". ודבר נוסף - כנראה שהנסיך בעצמו לא יגור בדירה. "הוא אמר שהוא רוכש את הנכס עבור הבנים שלו כאשר הם בעיר, ועבור המשפחות שלהם", אומר המקור. "לא יהיה אף אחד שיגור שם באופן קבוע, הנסיך עצמו יהיה שם אולי חודשיים בשנה".

מוחמד בן-פהד, בנו של מלך ערב הסעודית. דיילי מייל, צילום מסך
לא דופק חשבון לריברס המנוחה - מוחמד בן-פהד, בנו של מלך ערב הסעודית/צילום מסך, דיילי מייל
הבית של ג'ואן ריברס בניו יורק עומד למכירה ב-28 מיליון דולר. מגזין elle, צילום מסך
לחיות כמו מרי אנטואנט/צילום מסך, מגזין elle
ג'ואן ריברס בת 80. GettyImages
מתה פעמיים לדברי השכנים/GettyImages
הבית של ג'ואן ריברס בניו יורק עומד למכירה ב-28 מיליון דולר. מגזין elle, צילום מסך
הדייר החדש לא משתגע על העיצוב הזה באופן מפתיע/צילום מסך, מגזין elle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully