וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצתה לנקום בבן זוגה הבוגד - אבל במקום זאת הפכה לבדיחה

2.9.2015 / 6:53

צעירה בת 20 חשדה שבן זוגה מנהל רומן עם חברתה הטובה. היא לקחת מפתחות ויצאה למסע של הרס ושריטות על המכוניות של השניים, אבל במקום נקמה יצאה לה פאדיחה ענקית

צילום מסך

בסרטון - אישה אחרת שתפסה את בן זוגה בוגד בה והרסה לו את הרכב

שאנון קספילה, צעירה בת 20 מקונטיקט, ארצות הברית, היא ככל הנראה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. הפאדיחה שעשתה כשחשדה שבן זוגה בוגד בה עם חברה שלה העלתה אותה לכותרות, וסביר להניח שהטעות המביכה שעשתה תלווה אותה זמן רב.

שאנון קספילה. טוויטר, צילום מסך
לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. שאנון קספילה/צילום מסך, טוויטר

קספילה הזועמת נטלה צרור מפתחות ויצאה למסע הרס. התחנה הראשונה הייתה הרכב של בן זוגה, אותו שרטה בעזרת המפתחות. בנוסף, היא הוציאה את האוויר מהגלגלים. כשסיימה, עשתה את אותו הדבר לרכב של חברתה.

שאנון הזועמת החליטה לחרוט על שתי המכוניות את המילה Whore שפירושה זונה, אבל הביצוע לא זכה לשבחים: היא חרטה על שתי המכוניות את המילה Wore שפירושה לבש או לבשה.

על פי המשטרה המקומית, הצעירה לא הסתפקה בהרס הרכב ושלחה לבן זוגה הודעות טקסט מטרידות. כעת היא מבלה במעצר בית ואוחזת בשני צווי הרחקה שקיבלה מבן הזוג והחברה. את הזמן שתבלה בבית תוכל להקדיש לשיפור האנגלית שלה.

עוד באותו נושא

צפו: תפסה את החבר בוגד והשמידה לו את הרכב - בשידור ברדיו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניין אם גם בהודעות הטקסט לבן הזוג היא טעתה. תמונת המעצר של שאנון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהסיפור אודותיה התפרסם בהרחבה בעולם, קספילה מיהרה לפרסם תגובה באינסטגרם וכתבה: "לכל מי שחושב שהוא יודע מה קרה, או לכל מי שחושב שמה שעשיתי היה 'היסטרי' - מה שעשיתי היה לא בסדר. אבל מה שאתם עושים לי הוא גם לא בסדר. אני מלאת תודה לעובדה שיש לי ראש על הכתפיים ואני שמחה שאני לא אובדנית. האם הסיפור הזה גם היה הופך לוויראלי? העונש למעשים שלי לא צריך להגיע מהציבור אלא דרך רשויות החוק. כמובן שלכל אחד בעולם תהייה דעה בנושא אבל לא תדעו איך אני מרגישה. אל תדאגו - אני לא לומדת לתואר באנגלית. כולנו עושים טעויות. אז תתקדמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully