וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום יום ים: בקרוב עיר צפה על המים

עיר עתידנית שנעשתה בהשראת לגונה על המים צפויה להכיל 7,000אנשים שלא סובלים ממחלות ים. 50 מיליון דולרים והפרויקט יוצא לפועל

מערכת וואלה!

אם אתם טיפוסים של ים ושייט, סביר להניח שהעיר האוניברסיטאית החדשה שתכנן האדריכל הצרפתי ז'אק רוז'יאר תעורר לכם את בלוטות החשק. מדובר בפרויקט עתידני ומאתגר, שנעשה בהשראת ספינה והוא צפוי להכיל 7,000 חוקרים, מרצים וסטודנטים שישהו בעיר לצורך מחקר. העיר שעוצבה בקפידה כמו לגונה, תצוף ככל הנראה בצרפת ותכלול בין היתר כיתות לימוד ואזורי פנאי וספורט ותייצר אפס פסולת. אז בזמן שרבים שכחו את הטרנד שנקרא קיימות, בתכנון ללונג רן הוא מככב יותר מאי פעם. כן, הבנתם נכון, לא מדובר בעיר נופש שתספק אטרקציות ופעילויות אקסטרים ימיות. מדובר בכלי מחקר עצום שאם תכנונו אכן יצא לפועל, הוא יעלה 50 מיליון דולרים. לא ברור מי ייקח את המיזם המרשים הזה על עצמו, אנחנו רק נשמח לדעת שיש מצופים בסביבה.

אדריכלות עתידנית? כך נראה נמל התעופה הגרנדיוזי בעולם
זה סופו של פיל לבן
המוזיאון החדש ברומא, מתכתב עם הסביבה או נטע זר?

עיר צפה על המים. דיילי מייל, צילום מסך
העיר שתייצר אפס פסולת/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully