וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ידאג לחזירים בבית הזה?

ליז הארלי גרה פה 13 שנה, היא נראית כמו אחוזה מצוירת שנלקחה מספר ילדים. יש אפילו בעלי חיים מסביב שמשלימים את הלוק הפסטורלי ועכשיו כל זה עומד למכירה ב-9 מיליון אירו

מערכת וואלה!

תודו שיום הולדת 50 הוא הזדמנות מצוינת להרוויח כמה מיליוני דולרים בעסקת נדל"ן מוצלחת, וזה בדיוק מה שאליזבת הארלי מתכננת לעצמה. בימים אלה השחקנית הבריטית מוכרת את האחוזה העצומה שלה, השוכנת בחלקה ציורית בקוטסוולדס שבמרכז באנגליה. הארלי חיה בבית העצום הזה 13 שנים ועכשיו היא מוכנה לכתובת הבאה. האחוזה טובלת בריאה ירוקה ונראית כאילו נלקחה מספר ילדים. הבית כולל תשעה חדרי שינה מרווחים ושישה חדרי רחצה, הכל מפונפן ומושקע, אירופאי ומנומס. כדי להשלים את המראה הטבעי של המקום, רכשה בעלת הבית כמה בעלי חיים, בהם חזירים ועיזים. אם עשינו לכם חשק, כדי שתתארגנו בזריזות על תשעה מיליון אירו.

עוד הצצות לבתים מרהיבים של הכוכבים הגדולים:
ג'וליה רוברטס מוכרת. מי קונה?
מי רוצה לישון במיטה של ג'יג'י חדיד?

הבית של ליז הארלי במרכז אנגליה עומד למכירה. דיילי מייל, צילום מסך
9 חדרי שינה שצופים לנוף פסטורלי/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully