וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייגל בייגל: ניו יורק בעיצוב חדש

3.8.2015 / 15:13

ניו יורק לובשת עיצוב חדש הודות למעצבת והאמנית הנה לידן - בייגלים עצומים פוזרו ברחבי העיר. העוברים ושבים כבר חוגגים בתמונות לאינסטגרם

מערכת וואלה

בזמן שתל אביב הופכת לאתר שיפוצים ענק ופקוק, ניו יורק מתחדשת בלוק מפתיע ומתוק. המעצבת השבדית הנה לידן עיצבה עבור התפוח הגדול בייגלים עצומים – כן, שמעתם נכון, בייגלים - שפוזרו ברחבי העיר. הבייגלים, שהיו החוויה הקולינרית הראשונה של המעצבת כשהגיעה לניו יורק לפני שבע עשרה שנים, הפכו לסמל מייצג מבחינתה. כך לידן הסבירה את הבחירה: "בייגל הוא מעגל ללא התחלה וללא סוף, והוא מזכיר את המעגל הנצחי של חיי עיר". התוספת של הצבע השחור, אגב, היא מחווה רומנטית לחשכה והזוהמה שמאפיינים לא פחות את העיר ניו יורק. הבייגלים, שעושים חשק לתת בהם ביס, יוסיפו חן אמנותי לעיר עד 20 באוקטובר, ועד אז הם הופכים לאטרקציה עבור התיירים בעלי האינסטגרם. בקרוב ההאשטג?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בייגלים שמתחשק לתת בהם ביס מככבים ברחבי ניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully