וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בת 25 ועם פנטהאוז בשווי של 20 מיליון דולרים

טיילור סוויפט מחזיקה בערימות של פרסים בסלון ביתה שבטרייבקה בניו יורק. עכשיו היא פותחת ומעניקה הצצה מיוחדת לסביבת המגורים המוקפדת

מערכת וואלה!

על המדף בסלון ביתה תוכלו למצוא שבעה פרסי גראמי, שישה עשר פרסים מטעם איגוד המוזיקה האמריקאית, עשרים ושמונה פרסי בילבורד ואחד עשר פרסים מטעם איגוד מוסיקת הקאנטרי. עכשיו אתם יכולים להבין איך זה שבחורה בת 25 גרה בפנטהאוז שעולה 20 מיליון דולרים, בלב השכונה הכי מבוקשת בניו יורק. טיילור סוויפט העניקה לאחרונה הצצה נדירה לביתה שבטרייבקה והציגה סגנון עיצוב רציני ומוקפד. הפנטהאוז כולל שבעה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה והרצפה מחופה בקורות עץ עתיק. רק נזכיר שלפני סוויפט חי בבית דייר קצת יותר מבוגר – במאי סרטי שר הטבעות פיטר ג'קסון. הפנטהאוז העצום הוא למעשה שתי דירות מחוברות, לרווחת הדיירים. המטבח העצום גם הוא משרת את אותה המטרה, וסוויפט, שידועה כחובבת מושבעת על קאפקייקס, תוכל לאפות פה ערימות של המאפה, ועוד יישאר לה מקום לחביתה.

ג'וליה רוברטס מוכרת את הדירה. הצצה מיוחדת פנימה
מי רוצה לישון במיטה של ג'יג'י חדיד?
היידי קלום שוכרת בית מוטרף במנהטן

הצצה לפנטהאוז של טיילור סוויפט. דיילי מייל, צילום מסך
7 חדרי שינה בלב טרייבקה - הפנטהאוז של טיילור סוויפט/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully