וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה בסין: המסעדה המפונפנת של גוצ'י

מותג האופנה השני בגודלו בעולם עושה מייקאובר. מלבד הקולקציות המוקפדות עכשיו גם ביסטרו גוצ'י חדש בשנחאי. איך נראים רהיטים, מפיות וצלחות בסגנון הוט קוטור?

מערכת וואלה!

לג'ורג'יו ארמני יש מסעדה בשדרה החמישית בניו יורק, גם ראלף לורן התחדש לא מזמן באחת משלו בלב התפוח ועכשיו, הכירו את ביסטרו ג'וצי. המסעדה החדשה של בית האופנה נפתחה דווקא בשנגחאי, מעוז האופנה של סין, והיא כבר ממגנטת אליה אלפי סקרנים, פאשניסטות וגרגרנים כאחד. הביסטרו החדש קרוי "גוצ'י 1921" על שם השנה שבה הוקם המותג, ועיצוב הפנים בו נעשה בהקפדה, כאילו היתה זו חליפה מכופתרת בלוק מתוחכם. גוצ'י, שמדורג כמותג האופנה השני בגודלו בעולם, עובר בימים אלה מייקאובר הכולל את החלפת צוות העיצוב וריענון הקו האופנתי. סביר להניח שפתיחת המסעדה היא חלק מזריקת הבוטוקס הכללית וחוץ מהרהיטים המפונפנים, גם הצלחות, התפריטים והמפיות קיבלו את די אן איי המותג. לקינוח, נזכיר שגוצ'י רשמה עלייה משמעותית במכירות ברבעון האחרון בעקבות המיתוג המחודש. שיהיה בתיאבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלב בירת האופנה הסינית - מסעדת גוצ'י החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully