וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מגנגסטר: הבית של רוברט דה נירו עומד למכירה

הגנגסטר הכי שרמנטי על המסך גר פה ומסתבר, שיש לו טעם ממש משובח. הבית של רוברט דה נירו עומד למכירה בהנחה משמעותית כולל מקום חנייה ל-14 רכבים

מערכת וואלה!

הגנגסטר הכי שרמנטי שנראה אי פעם על מסך הקולנוע גר בבית הזה כמה שנים ועכשיו, הוא עומד למכירה עם שורת שיווק מפתה במיוחד. מסתבר שלרוברט דה נירו יש גם טעם טוב וגם חוש לאסתטיקה, כי מדובר בפנטהאוז עצום ששוכן בווסט ווילג' שבמנהטן ונהנה מאחד הנופים המבוקשים בעולם – קו ישיר לנהר ההדסון. הוא מעוצב בסגנון מינימליסטי, על גבול היפני. יש בו חמישה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה ומטבח שגם אם אתם לא יודעים לבשל, כבר יעורר בכם את החשק להקפיץ משהו. ויש גם מוסך המיועד ל-14 כלי רכב, למקרה שלדיירים החדשים יתחשק לערוך מסיבה או סתם לאסוף מכוניות. באפריל הוצע הנכס למכירה ב-38 מיליון דולרים, אך כשלא נמכר, הכניסו שני בונוסים מפתים לעסקה: שמו של הדייר הקודם והנחה של 13 מיליון דולרים.

הבית של רוברט דה נירו עומד למכירה. ספלאש
קו ישיר להדסון/ספלאש

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לו סטייל. רוברט דה נירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully