וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטאט להמונים: מותג הרהיטים נוחת בישראל

רשת הרהיטים הביטאט נוחתת לראשונה בישראל. למה לראשונה? כי המותג שאתם מכירים בארץ כבר 42 שנה, לא קשור לעולה החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב-2016 הביטאט יפתחו סניף גדול בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שאתם צוהלים משמחה, וממהרים לקנות לכם ספה של הביטאט, נעשה לכם סדר בדברים ויותר נכון בשמות של חנויות הרהיטים. מותג הרהיטים שהוקם בלונדון ב-1964 על ידי המעצב הנודע סר הביטאט, נקרא Terence Conran ומציע כל מה שצריך לסביבת המגורים. החנות המוכרת בארץ, שקיימת למעלה מ-42 שנה ונושאת את אותו השם, איננה קשורה למותג הרהיטים האמור. בהביטאט (מגורים - בתרגום מאנגלית) המקומי, נמכרים מיטב מותגי העיצוב העולמיים והשמות הגדולים, כשהמותג השני מתבסס על עיצוב להמונים.

הרשת הבריטית שעתה נמצאת בידיים צרפתיות, פועלת מזה 50 שנה ומשווקת מוצרים בתחומים: ריהוט, תאורה, אביזרים לבית ולמטבח, ריהוט גן, בישום לבית ועוד. ב-2011 החברה החלה להיסחר בבורסה הצרפתית ופעילה בתחומי הקמעונאות, עיצוב, אופנה ומסחר מקוון.

עד סוף 2015 צפויה Habitat העולמית (זו של סר הביטאט) להפעיל 80 סניפים בעולם, כאשר מרכז הפעילות שלה ממוקם בפריז. החדשות המקומיות הן שחנות הקונספט הראשונה תפתח באתר מרכזי בתל-אביב עד סוף 2016. בימים אלה החלו החיפושים אחר אתר מתאים על ידי כרמל גרופ הנמצאת בבבעלותה של משפחת איתני, שקיבלה את הזיכיון הבלעדי.

"חשוב לציין שאי אפשר לקרוא לחנויות החדשות בשם הביטאט" מסרה אתי מאירוביץ מבעלי חנות הביטאט, לוואלה! בית ועיצוב. "זה מותג שרשום בישראל כבר 42 שנה והלקוחות צריכים להבין את ההבדל בין המותגים שנמכרים אצלנו. אין מה להשוואת את שני הדברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין טעם לחפש בהביטאט החדש מותגים ושמות מעצבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רהיטים להמונים ולכל כיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully