וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת שופינג: קניון מוטרף נחנך בשנחאי

הוא נראה כמו מפל גדול, בן 28 קומות ומיועד למותגי על בלבד. הקניון שנחנך בימים אלו בשנחאי מציג אדריכלות עתידנית ומעמיד את הביטוי "מייד אין צ'יינה" לפרשנות אחרת

מערכת וואלה!

אם חשבתם שדיזנגוף סנטר וקניון הזהב הם הקניונים הכי מלהיבים שראיתם, תחשבו שוב. קניון חדש השוכן בשנחאי, בירת האופנה הסינית, מוכיח שמייד אין צ'יינה זה ממש לא מה שחשבנו. צורתו הכללית של המבנה מחקה מראה של מפל מדורג, עצום בגודלו, ואם אתם לא סינים, סביר להניח שהוא ייראה לכם כמו מוזיאון למדע בדיוני. הקניון מתנשא לגובה של 28 קומות וחלונות הראווה שפונים לרחוב נראים כמו חזית של חללית. את החללים, איך לא, מאכלסות חנויות של מותגים יוקרתיים כמו לואי ויטון, פנדי וראלף לורן שמעוצבות כמו גלריות קטנות. אנחנו כאן בלבנט, נמשיך למצוא אותם תחת קורת גג אחת עם עגלות הממתקים ודוכני הפלאפונים. מעניין אם גם עשרות אלפי הסינים שפוקדים את הקניון החדש מדי יום מסתובבים שעות בחניון ומנסים להיזכר איפה לעזאזל הם שמו את האוטו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו מפל עצום וחזית עתידנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully