וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלפילון העליון: מתחם חדש ויוקרתי לפילים

הפילים בגן החיות שבציריך צוהלים משמחה. בית חדש שהוקם במיוחד עבורם מאפשר ללהקה הכבדה להיות בפנים ולהרגיש בחוץ, להשתכשך בבריכות פנימיות ולאפשר למבקרים לצפות בהם ממש מקרוב

מערכת וואלה!

בציריך ויתרו על האופציה של חנות חרסינה ובמקומה, בנו בית ייחודי, אם תרצו אפילו יוקרתי, בגן החיות המקומי. מדובר במבנה מיוחד שהוקם לכבוד הפילים, כל כך מיוחד שהמבקרים נוהרים בהמוניהם לראות במה מדובר ועל הדרך נהנים ממבט קרוב יותר בלהקה הכי כבדה בגן. הצורה האורגנית של האדריכלות מזכירה חופה עצומה. הגג נעשה כמו רשת עשויה מעץ המאפשרת לקרני השמש להסתנן פנימה ולייצר לפילים תחושה של חוץ. יש פה גם כמה בריכות שמאפשרות לפילים להציג כישורי שחייה מרשימים. אז למה דווקא לפילים, ולא למשל לשכניהם הקופים, מגיע כזה שדרוג לסביבת המגורים? הנהלת הגן ממהרת להרגיע את הטוענים לקיפוח ומודיעה שמדובר בפרויקט מדיני התומך בהגנה על הפילים האסיתיים. ואף מילה על דקורציה משנהב.

מבנה חדש לפילים בגן החיות שבציריך. מערכת וואלה!
עושים דאווינים על המבקרים. הפילים בגן החיות בציריך נהנים מבית חדש/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully