וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של האישה הכי יפה על המסך עומד למכירה

ג'וליה רוברטס משגרת בקרוב שני סרטים למסכים. אחד עם ג'ורג' קלוני ואחר עם ניקול קידמן, אבל בין לבין גם מעמידה למכירה את דירתה שבמנהטן. הצצה לסביבת המגורים של האישה הכי יפה בהוליווד

מערכת וואלה!

האישה היפה של הוליווד לא נחה לרגע. ג'וליה רוברטס מצטלמת בימים אלה לשני סרטים, אחד עם ג'ורג' קלוני ואחד עם ניקול קידמן, אבל בין לבין היא עדיין מוצאת זמן להעמיד למכירה את דירתה שבניו יורק. אז למרות שרוברטס מבלה יותר בחוף המערבי היא לא עוזבת את התפוח הגדול, אלא מחפשת מקום חדש להתרענן בו. דירתה של הכוכבת שוכנת בין השדרה החמישית לשישית וכוללת שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה. יש פה אח עצים, לטובת הימים הקפואים, ומרפסת שצופה לקודקודים של גורדי השחקים. רוברטס, שמצוידת בסטייל משובח נטול גחמות אופנתיות ואף נבחרה לאחרונה לפנים של חברת ג'יבנשי, מתחזקת את סביבת המגורים שלה בהתאם. הכל פה מדויק ונקי ואם יש לכם 4.5 מיליון דולרים בעובר ושב – מזל טוב! מצאתם מקום נחמד להניח בו את הראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4.5 מיליון דולר בלב מנהטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ג'וליה רוברטס. רויטרס
הכי יפה עכשיו תוכלו לגור בבית שלה. ג'וליה רוברטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully