וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירות מזהב: לא תאמינו מה עוד יש בבית הזה

יורש העצר הסעודי גר פה, גם רפיק אל חרירי נמנה בין דייריו ועכשיו, הוא עומד למכירה. לא תאמינו מה יש בתוך הבית הכי מפואר בבריטניה ומה מחירו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה

תשכחו כל מה שידעתם על ארמונות, טירות, אבירים ונסיכות. ארמון ייחודי שעומד עכשיו למכירה בלונדון נחשב לבית היקר ביותר שעמד למכירה אי פעם בבריטניה ואחרי שתשמעו מה יש בו, תבינו למה. הבית, ששימש את הנסיך הסעודי סולטן בן עבד אלעזיז, ולאחר מכן גם את רפיק אל חרירי, ראש ממשלת לבנון לשעבר, כולל שבע קומות ו-45 חדרי שינה. טוב, לא ממש חדרים, אלא אולמות, עם מיטות מגונדרות וחדרי רחצה צמודים ומפוארים. יש פה גם מטבח תעשייתי עצום, מעליות פנימיות, חניון תת קרקעי, בריכת שחייה ומגרש כדורגל. על עיצוב הפנים אחראי אלברט פינטו שנתן כאן עבודה רצינית ב-1990. פינטו מתמחה בעיצוב יאכטות ומטוסים וכשהבין את נפש הדיירים הוא דאג גם לעטר את הקירות בעלי זהב. עכשיו תחזיקו חזק כי המחיר מגיע: 280 מיליון לירות שטרלינג זה לפני או אחרי מע"מ?

הבית היקר ביותר שעומד למכירה בבריטניה. דיילי מייל, צילום מסך
על הקירות מוצמדים עלי זהב/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully