וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור בתוך שעון: 150 ליש"ט ללילה

אתר הסבלוט הבינלאומי Airbnb מציע נופש במגדל שעון עתיק. הספייס גירלס פיזזו כאן בשנות ה-90 ועכשיו גם אתם יכולים תמורת 150 ליש"ט ללילה

מערכת וואלה!

למקרה שמאסתם בנופש במלון מפונפן ופעילות אגדו בבריכה, תנו לנו להציע לכם חוויה שונה לגמרי. מדובר בדירה השוכנת במגדל שעון עתיק בלב לונדון (סנט פנקראס). הוא נבנה במאה ה-19, תוכנן על ידי האדריכל הנודע סיר ג'ורג' גילברט סקוט ועבר מספר גלגולים. בתחילה שימש כמלון יוקרתי ועם השנים הפך למשרדי הרכבת, אך בשל אי תקינות בטיחותית נסגר המקום ועמד עזוב ומוזנח הרבה מאוד שנים. ב-1966 חזר המקום לחיים הודות לצילומים עבור להקת הבנות הבריטית ספייס גירלס ללהיט Wannabe.

הדירה שמוצעת בימים אלו באתר הסיבלוט Airbnb, כוללת שני חדרי שינה, עם תקרה המתנשאת לגובה של עשרה מטרים ומאפיינים עיצוביים של בנייה גותית. היא נמצאת בקומה החמישית של המגדל ומשקיפה לנופה המהפנט של הבירה הבריטית. לילה במקום יעלה לכם 150 ליש"ט, והבעלים מבטיחים שהלילות פה שקטים ללא תקתוקי מחוגים.

דירה בלונדון בתוך מגדל שעון. צילום מסך דיילי מייל, מערכת וואלה!
אל חשש - תקתוקי השעונים לא מרעישים פה/מערכת וואלה!, צילום מסך דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

עוד באותו נושא

מי צריך בתי מלון עם כאלה פנינות עיצוב?

לכתבה המלאה

הספייס גירלס מפזזות במלון בגלגולו הקודם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully