וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בנדרס ומלאני גריפית' שוברים שיא

שנה חלפה מאז צמד הכוכבים פרק את החבילה והיום, הם מכריזים על מכירת האחוזה הספרדית ששירתה אותם 16 שנים. מדורי הנדל"ן המקומיים מדווחים כי מדובר בשיא מכירתי של כל הזמנים באזור. הצצה פנימה

עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

אחרי 18 שנות זוגיות מלבלבת שתועדה באינספור פלאשים של צלמי הפפראצי, אנטוניו בנדרס ומלאני גריפית' פירקו את החבילה הזוהרת. זה קרה בדיוק לפני שנה והיום, השניים מכריזים על מכירת האחוזה ששירתה אותם במהלך 16 השנים האחרונות.

הנכס ששוכן בלוס אנג'לס בשכונת הנקוק, נמצא בשכנות עם מפורסמים נוספים. הוא חולש על 1.5 דונם לרבות השטחים בחיצוניים, הגנים ובריכת השחייה העצומה. מבנה המגורים שנבנה ב-1925, תוכנן על ידי האדריכל גורדון קאופמן בסגנון ספרדי חם ואותנטי, צבעוני ומלא חיים.

הבית כולל שבעה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה. ביחידת ההורים המפוארת יש שני חדרי הלבשה מרווחים ונוחים, אפילו אולפן הקלטות יש פה לטובת הדיירים היצירתיים, ספרייה עצומה והמטבח, תאמינו או לא משתרע על פני שתי קומות. בין הפסיליטיז המפנקים נכללים גם בר משקאות מושקע, חדר כושר, סאונה ובית אורחים השוכן בבקתה צמודה.

אנטוניו ומלאני רכשו את האחוזה בשנת 99' תמורת 4 מיליון דולר והצליחו למכור אותה השבוע - תוך פחות מחודשיים בשוק - ב-16 מיליון דולר. עסקה משתלמת במיוחד שזכתה לשבור שיא על פי מדורי הנדל"ן המקומיים, המדווחים כי מדובר בעסקה היקרה ביותר שנעשתה עד היום בשכונה זו.

עוד הצצות לבתים של מפורסמים:
קייטלין ג'נר פותחת לראשונה את דלת ביתה
כך נראה גן העדן של רובין וויליאמס
אחוזת החלומות של קים קרדשיאן וקנייה ווסט

אנטוניו בנדרס ומלני גריפית' בטקס הפתיחה של פסטיבל קאן, 11 מאי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
סגרו הבסטה ומכרו את הבית ששירת אותם 16 שנים/GettyImages, Pascal Le Segretain
הבית של אנתוניו בנדרס ומלאני גריפית' נמכר בשיא נדלנ"י.
מכירת האחוזה של בנדרס וגריפית' שברה את שיא מכירות הנדל"ן בשכונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully