וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: בית בפאונד אחד בלבד

פרויקט מגורים מיוחד בליברפול המסייע במשבר הדיור המקומי מציע בתים בגדלים שונים בפאונד אחד בלבד. הבתים אמנם מוזנחים ומרוחקים מהמרכז, אבל אחרי רמונט כללי זה נראה כמו חלום של כולנו

עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

תכירו את ליז ווהאן בת ה-38 מליברפול העובדת במוקד טלפוני, משתכרת שכר מינימום ובכל זאת, הצליחה לרכוש לעצמה בית חלומות בפאונד אחד בלבד. אז איך הנס הזה קורה שם מעבר לים? פשוט מאוד. מדובר בפרויקט מגורים מיוחד שנערך בעיר הנמל הבריטית המסייע להתמודדות משבר הדיור באזור ולפיכך, מציע בתים בגדלים שונים לרווחת הציבור הנזקק.

הבית של ליז נמנה בין 23 הבתים המוצעים למכירה. הם אמנם מוזנחים לחלוטין, דורשים שיפוץ כללי ואף שוכנים בקצה המרוחק של העיר. אבל כל מי שעבר שיפוץ בחייו ודאי מודע לעובדה כי אחרי עבודות הרמונט הכללי, שוכחים מהר מנקודת ההתחלה. ליז לדוגמה, כבר הספיקה לשפץ ולעצב את ביתה החדש. הוא כולל שני חדרי שינה ואפילו אמבטיה מפנקת בחדר הרחצה.

אז רגע לפני שאתם מחפשים אצל מי נרשמים, מן הראוי לציין כי השתתפות בפרויקט הייחודי והקסום הזה כוללת עמידה בכמה קריטריונים. יש גם רשימת המתנה ארוכה של המקומיים, אבל הרשויות בעיר מבטיחות שבקרוב יניעו עוד כמה פרויקטים דומים ברחבי ליברפול שיהוו פתרון הולם לתושבים שבסך הכל ביקשו לרכוש לעצמם קורת גג ובטחון. בקשה מוגזמת? לא שם.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
בית בליברפול. דיילי מייל, צילום מסך
ליז ווהאן בת 38 רכשה בית בפאונד אחד בליברפול, כחלק מפרויקט סיוע מיוחד בעיר/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully