וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך בתי מלון כשיש כאלו פניני עיצוב בארץ?

דירה שהייתה בעבר מנזר ארמני, בית שטובל בבוסתן מטופח או דירה חיפאית ורודה, הצופה לגנים הבהאים. נופש נוסח airbnb בישראל הוא לא רק מקום לשים בו את הראש, אלא חווית עיצוב מקומית ומשתלמת

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
חיפה דירה ורודה במראה אירופאי - משקיפה לגנים הבהאים/אתר רשמי, Airbnb

ספרים מסודרים בקפידה על המדפים, תפוזים טריים בקערה על שולחן בפינת האוכל ומרפסת קטנה שצופה על הרחוב ההומה. אלו הדברים הקטנים שהופכים סביבה לאינטימית ואותנטית. הם שמעניקים לנו בין היתר תחושה של בית, הגנה וחוויה שתמיד נעים לחזור אליה. זה מה שנחשב גם לאחד האסים המנצחים של אתר הסאבלט הגדול בעולם airbnb. במיוחד שהוא נותן פייט במחירים מוזלים מול שאר האפשרויות. מדובר באימפריית הסאבלט האינטרנטית הנחשבת מזה שנים לפופולארית ברחבי העולם המציעה מקומות לנפוש בהם. בישראל, היא צוברת תאוצה בשנה באחרונה ומאיימת על בתי המלון הגדולים והקטנים כאחד.

תאמינו או לא, מדובר במיזם שצמח בזכות עולם העיצוב. ב- 2007, נערך בסן פרנסיסקו הכנס השנתי של ארגון המעצבים התעשייתיים. המלונות היו בתפוסה מלאה, כמו שתמיד קורה באיוונטים מסוג זה, ובני הזוג בריאן צ'סקי וג'ו גביה שהתקשו לשלם את שכר דירתם הציעו חלק ממנה כמגורים למשתתפי הכנס, במחיר סמלי ואטרקטיבי. מאותו הרגע הפכו השניים את הרעיון שלהם לאחד מעסקי התיירות המצליחים בעולם. הוא עבר כמה גלגולים ומתיחות והיום, 8 שנים אחרי הוא מונה כמיליון רישומים, מ-34 אלף ערים הפזורות ב-190 מדינות. הקריטריונים של הבתים והדירות המוצעים בו לתקופות קצרות שונים מאזור לאזור, אך על פי רוב אפשר לראות שמדובר בסביבה אסתטית , מזמינה ומעל הכל משתלמת.

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
דירה טובלת בבוסתן בטופח בכפר אליעזר/אתר רשמי, Airbnb

חפירה באתר Airbnb ישראל מעלה בחכתה פניני עיצוב קסומות. מסתבר כי הטעם הישראלי איננו מתבטא רק באוכל טוב אם כי גם בסביבות מגורים חינניות, צבעוניות ומלאות חיים. האתר מהווה מעין מראה לסגנון העיצובי המגובש שיש בארץ, כמו גם משקף התפתחות והבנה כלפי עיצוב הארד קור.

דירה חיפאית המשקיפה לגנים הבהאים, מעניקה תחושה של קפיצה קטנה לאירופה. היא כוללת שני חדרי שינה ומוקפת במרפסת המשקיפה לרחוב הקטן והשקט. הסלון בה ורוד, הרצפה מאוירת והמטבח הירוק מעוצב בצורה שכל הכלים ההכרחיים נמצאים בשלוף.

אם חשקה נפשכם לנפוש בשקט ולהתנתק מהכרך, תוכלו למצוא זאת בלב הטבע הגלילי, בשדה אליעזר. הבית הקטן והכפרי שמוצג באתר טובל בבוסתן מטופח ויש פה אפילו ג'קוזי חיצוני לטובת חובבי הז'אנר. הבית כולל חדר שינה וסלון קטן, מטבח נוח ופרקטי ואם יצא לכם להגיע בעונה הקרה, ודאי תשמחו לשמוע שיש כאן אח קטן ועצים להבערה. בקיצור, מקום רומנטי ב-372 שקלים ללילה.
.

עוד באותו נושא

סקר: האם תסכימו לסבלט את הדירה שלכם?

לכתבה המלאה
דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
8 דירות להשכרה במראה של מלון ספורטיבי מעודכן בחיפה/אתר רשמי, Airbnb
דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
ויש גם מרפסת רומנטית מטופחת/אתר רשמי, Airbnb

במלון דירות אינטימי בחיפה אפשר ליהנות מכל הפסיליטיז שיש במלונות הגדולים למעט בריכת שחייה. הוא מעוצב בסגנון ספורטיבי מעודכן. הוא כולל 8 דירות חמד כאשר הצבע הצהוב שולט בחדרי השינה ובמטבח ומעניק תחושה מוארת. המרפסת המטופחת והפורחת שיש כמעט בכל דירה תורמת אף היא ללוק הכללי. יש דירות שמאורגנות באופן שבו חדר השינה כולל שלוש מיטות ויש כאלו עם מיטה זוגית גדולה. המטבחים מאובזרים, הכל נקי ומצוחצח מה שהופך ליתרון על פני שהייה בדירה פרטית. כל זה תמורת 300 שקלים ללילה.

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
דירת סטודיו גדולה בתל אביב שיכולה לשמש גם למשפחה/אתר רשמי, Airbnb

דירת סטודיו גדולה ומרווחת בתל אביב, נראית כמו סוויטה יכולה לשמש לאירוח עבור משפחה. היא מחולקת בצורה נוחה במיוחד כאשר לכל פונקציה את האזור שלה. להורים, אזור שינה במיטה זוגית תחום בחצי קיר, והילדים יכולים לפרוס מזרנים בסלון הגדול. יש מטבח גדול וספרייה ענקית שאפשר להעביר עוד זמן איכות. יש כאן יציאה למרפסת נעימה הנפתחת במפתח עצום וכך, נוצרת תחושה של דירה גדולה יותר (רק אם בחרתם לבוא בעונה המתאימה, כמובן).

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
אורבנית בנווה צדק/אתר רשמי, Airbnb

ואיך אפשר לדבר על תל אביב בלי להתייחס לנווה צדק, אחותה הוותיקה של העיר הגדולה. האזור שהפך לספוט תיירותי נחשק מציע גם הוא באתר דירות רבות בעיצובים מגוונים. שוחרי הסגנון האורבני, הכולל קירות מלבנים, וילונות הארוכים וספות קטיפה צבעוניות ימצאו כאן את מבוקשם. דירות שמציעות חדר שינה וסלון מאפשרות לינה ל-4 מבקרים. המחירים נעים סביב 300-400 שקלים לילה עירוני, במרחק של כמה דקות הליכה מהים.

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
גלגולו של מנזר ארמני ביפו/אתר רשמי, Airbnb

באתר יש גם מבנים עם סיפורים היסטוריים מרתקים כמו למשל דירה יפואית, השוכנת בגלגולו של מנזר ארמני. הדירה משתרעת על 160 מ"ר. יש בה תקרות גבוהות ומקומרות המשמרות את האדריכלות המקורית, חדרי שינה גדולים ומרווחים וחדר רחצה צמוד. האווירה הביתית שיש בסלון נוצרת הודות לספות המפנקות ושפע הכריות שמפוזרות בו ואי אפשר להתעלם מחפצי האמנות שתורמים אף הם. יש פה אפילו חנייה פרטית שהופכת את כל השהייה במקום לנוחה במיוחד. על אירוח במקום המבקרים יאלצו לשלם 1,185 שקלים ללילה.

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
מראה תעשייתי בלב תל אביב/אתר רשמי, Airbnb

הסגנון התעשייתי שחזר לזירת העיצוב בעשור האחרון הפך לאחד הדברים שעל פי רוב מאפיינים לופטים בערים הגדולות. אז אם אפשר למצוא אותם בניו יורק, פריז ומילאנו, תהיו בטוחים שהם קיימים גם בתל אביב. דירות מסוג זה יש גם באתר הפופולארי. כך לדוגמה לופט השוכן בסמוך להבימה, עם קורות ברזל מאסיביות שמציינות את חלוקת החללים, חדר שינה בסגנון יפני ומטבח מעורר את בלוטות החשק להקפיץ משהו במחבת. הדירה ששייכת לרווק תל אביבי שאוהב את החיים הטובים, משקפת זאת הלכה למעשה בכל פינה בדירה שנותנת תחושה מקומית אורבנית.

דירות נופש Airbnb בישראל. Airbnb, אתר רשמי
בית משפחתי בכפר האמנים עין הוד/אתר רשמי, Airbnb

כפר האמנים בעין הוד הידוע כמקום פסטורלי וקולטוריסטי מציע אף הוא בית אטרקטיבי להתארח בו. הוא צופה לנוף ירוק בחלונות פנורמיים גדולים, (כמעט מכל פינה בבית) שמרחיבים את הלב והנשמה. הבית, שביום יום משמש משפחה צעירה מציע ארבעה חדרי שינה. יש אפילו חדר משחקים נעים שבו אפשר להפעיל את הילדים בחופשה - המהווה פעילות לא פחות חשובה. הבית מעוצב בסגנון מודרני מדויק ונקי. לא מצועצע ולא מקושט מדי כשהנוף מהווה לאחד השחקנים הראשיים פה. המרחק מהים נזכיר עומד על 5 דק' נסיעה ומחיפה 10 דק'. תענוג משפחתי זה יעלה 1,100 שקלים ללילה.

דירה בתל אביב מאתר airbnb. אתר Airbnb, אתר רשמי
דירה אוריינטלית בתל אביב/אתר רשמי, אתר Airbnb

אי אפשר להתעלם מהעובדה שתל אביב מובילה את מצעד הדירות והבתים היותר מפונפנים באתר. דוגמה נוספת לכך אפשר לראות באמצעות דירת בוטיק קטנה שכוללת בסך הכל חדר אחד. אבל עם יש חדר כזה מי צריך סוויטה מפוארת? הדירה ששוכנת בבניין באוהאוס קסום יוצרת מעין דיסוננס בין הפנים לחוץ. היא מבוססת על העיצוב האוריינטלי החל מעיצוב הפנים ועד הריהוט ואביזרי הנוי. ש בה שילוב של מזרח ומערב והחוויה נעימה ומרתקת.

בית מדברי מאתר airbnb. אתר Airbnb, אתר רשמי
בית קטן במצפה רמון/אתר רשמי, אתר Airbnb
בית מדברי מאתר airbnb. אתר Airbnb, אתר רשמי
ויש גם אפשרות לקומזיץ למרגלות המרפסת. באיזה מלון יתנו לכם לעשות את זה?/אתר רשמי, אתר Airbnb

גם אוהבי הטבע ונוף הפראי ימצאו באתר אפשרויות אירוח ייחודית. דוגמה לכך, היא בית קטן השוכן במצפה רמון הכולל שני חדרי שינה עם תקרות מקומרות. עיצוב הפנים מבוסס על חומרים טבעיים כמו למשל שולחן אוכל עשוי מפלטות עץ מאסיביות תעשייתיות ומיטה דומה. הבית טובל בגינת תבלינים ומרפסת דק נעימה, שבה אפשר לשבת בשעות הערב, להכין קפה שחור בפינג'אן על מדורה וליהנות מהשקט מהדממה שמסביב. לילה חווייתי כזה יעלה 480 שקלים.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully