וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

110 מ"ר בכפר סבא תמורת 4,700 שקלים

10.6.2015 / 10:04

ברחוב אנגל בכפר סבא גרה לה משפחה צעירה וחייכנית. כל כך חייכנית שהכניסה לדירתם השכורה נצבעה בכחול ובסלון מככבים פטיפון ותקליטים ישנים. הצצה פנימה

דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
צבעוני, שמח ועושה חשק לחזור הביתה/דרור עינב

לאן הגענו
רחוב אנגל בכפר סבא, לדירת 4 חדרים בגודל 110 מ"ר.

כאן גרים
טלי (37), שי (32) ונועם (שנתיים). היא צלמת העוסקת בצילום אירועים, כמו גם צילומי לייפסטייל הכוללים משפחות, ילדים והיריון. "אני אוהבת לצלם בעיקר אנשים כי לא צריך לביים את הסיטואציה, פשוט לדעת לתפוס את הפריים הנכון ברגע הנכון וליצור משהו שגורם להתפעלות". הוא, מבקר פיננסי במלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה. את דרכו שם החל כמנהל המטבח ותוך כדי לימודי כלכלה התקדם לתפקיד הנוכחי. "אני טיפוס פדנט שאוהב מספרים, אפשר להגיד שאני יודע ואוהב לעשות סדר", הוא מספר בחיוך. השניים הכירו לפני שש שנים במסעדת "דלאל" בה מלצרו יחד. ההיכרות התחילה כחברות טובה ועד מהרה התגלגלה לאהבה גדולה. לפני שנתיים נוספה להם צלע שלישית, ילד חייכן ומתוק בשם נועם. "הוא היצירה הכי גדולה של שנינו", הם מספרים בהתרגשות.

דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
חברות שהפכה לאהבה שהפכה למשפחה. שי, טלי ונועם/דרור עינב

הום סטיילינג
טלי ושי נכנסו לדירה לפני חודשיים, לאחר מגורים בתל אביב ורעננה. את מרבית הרהיטים הביאו איתם מדירות קודמות ולכן, כל שנדרש מהם היה "לסדר את הפאזל מחדש" כלשונם. "אני אוהבת עיצוב אקלקטי וצבעוני", מספרת טלי "ויחד עם זאת לשמור על סולידיות". בסלון למשל, ספה בצבע מנטה, שטיח צבעוני וכורסה שריפדו מחדש, בהחלט משקפים את הטעם שלה. את המראה משלים מזנון טלוויזיה בסגנון וינטג' עליו מונחים טלפון ישן ופטיפון. אוסף התקליטים והדיסקים של שי, "תחום המומחיות שלי בבית" כפי שהוא מעיד, ממוקם ליד פינת האוכל. יחד עם שולחן אוכל פונקציונאלי, כיסאות צבעוניים ואוסף חינני של קקטוסים, הם יצרו פינה שנעים לבלות בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
הפרדה בין הסלון למבואת הכניסה נעשתה באמצעות כוורת עמוסת ספרים/דרור עינב

עם כניסתם לדירה צבעו את קיר המבואה בכחול. "אני אוהבת צבע ותמונות על הקירות, זה יוצר עניין ועוזר להרגיש בבית". על הקיר תלו סדרת צילומים שלה מעיירת רפאים בלוס אנג'לס שפותחה בפילים רגיל והוענקה כמתנת יומולדת לשי. יצירה נוספת של הדיירת התלויה ליד, היא שרשרת פרחים עשויה מגלילי נייר טואלט שנגזרו והודבקו לדוגמה הרצויה. ספסל עץ משוק הפשפשים מחמיא לצילומים ומוסיף לסגנון הווינטג' בדירה. כדי לייצר הפרדה בין חלל המבואה לסלון, הציבו הדיירים כוורת עמוסת ספרים ומקושטת בפריטים וחפצים שאספו במהלך השנים.

דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
עברו רק לפני חודשיים וכבר הבית נראה כך/דרור עינב

את חדר השינה של נועם עיצבו הדיירים בסגנון נטול מגדר, למקרה שתיוולד לו אחות בעתיד, תצטרף גם היא לחדר. כך למשל, את אחד הקירות צבעו באפור. טלי ציירה עליו כדורים פורחים. על קיר אחר נתלו תמונות של חיות, גם הן מעשה ידי הדיירת. באמצעות שבלונות גזרה בדים צבעוניים, הדביקה על קרטון לבן ומסגרה. מעל התמונות, נורות גרילנדה המעניקות לחדר תאורה חמימה, למקרים שנועם מתעורר בלילה. שיר ערש שבני הזוג נוהגים לשיר לו מדי ערב הוא "you're my sunshine", מה שהפך למשפט מפתח בבית ואף זכה לשלט דקורטיבי התלוי מחוץ לחדרו.

פינה נוספת בבית שנועם אוהב לבלות בה ממוקמת בחדר העבודה. "בגלל שאני נמצאת פה המון היה לי חשוב שכשנועם איתי יהיה לו איפה לשחק", מסבירה טלי. על אחד מקירות החדר תלתה קופסאות קונוס של גרנולה שנחתכו בגדלים שונים ומוסמרו לקיר. בתוכם, מכוניות צעצוע בשלל צבעים, המהוות חלק נכבד מאוסף מכוניות ששי שיחק אתו בילדותו ועבר בירושה לנועם. שטיח עם דוגמה של מסלולי נהיגה ומדבקת לוח גיר שצויר עליה כביש, משלימים את הפינה. ומכיוון שבין נסיעה למשחק צריך גם לעבוד, יצרו הדיירים מפלטה גדולה שני מרחבי עבודה נוחים. מעליהם לוח שעם בגרסה מקורית, עשוי מתחתיות לסירים שהודבקו אחת לשנייה.

דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
עתידים להתווסף אלמנטים עיצוביים בקרוב. חדר השינה של טלי ושי/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,700 שקלים בחודש. ארנונה- 1200 שקלים לחודשיים. חשמל- 700 שקלים לחודשיים.

מצב רוח
מכיוון שהדיירים עברו רק לפני חודשיים, טרם הספיקו לבדוק את הנושא מקרוב. לדבריהם, הדירה עשויה מבניית בטון ולכן שומרת על קרירות בקיץ. בימים שלא, המיזוג המרכזי עושה את העבודה.

דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
צילומים של טלי, כיסאות צבעוניים ואוסף קקטוסים יוצרים פינת אוכל מעניינת ונעימה/דרור עינב

כביסה
מכונת כביסה ומייבש ממוקמים במרפסת השירות וטלי היא אחראית הכביסה הרשמית של הבית. "זאת המטלה הבלעדית שלי, לא סומכת על אף אחד עם הכביסה".

פאנלים
"אנחנו מאוד אוהבים ניקיון, אבל קצת פחות לנקות", מספרים בני הזוג. אחת לשבועיים הם משנסים מותניים ומנקים בצוותא את הבית באופן יסודי. בין לבין, הם מקפידים לטאטא כל יום בשל אהבתם לרצפה נטולת אבק.

דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
יין לבן, גבינות וחמוצים במקרר של בני זוג שאוהבים לאכול בבית/דרור עינב

דו"ח מקרר
אחד מהדברים שבני הזוג אוהבים לעשות יחד הוא לבשל. בזמן שטלי מתמחה באפייה, שי הוא אלוף הפריטטות. הם מקפידים לאכול ארוחות ערב משפחתיות יחד, עם דגש על אוכל בריא, בעיקר מאז שנועם הצטרף למשפחה. בשנים האחרונות הם אוכלים פחות בחוץ ונהנים יותר מארוחות באווירה ביתית. "שנינו פודיס ועבדנו הרבה שנים במסעדות, אז היום אנחנו מבשלים בבית והמטרה היא לעשות אוכל טוב". במקרר שלהם יש תמיד גבינות, חמוצים, יין לבן ופילים של טלי שמחכים לצילום.

עתידות
תכנית החומש של הדיירים היא להישאר בדירה בשנים הקרובות ולכן גם חתמו חוזה לשלוש שנים. רילוקיישן לחו"ל במסגרת עבודתו של שי עשוי לעלות על הפרק, "אבל כל עוד אין שינויים כאלה העתיד שלנו הוא פה", הם מסבירים.


רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
קיר כחול, ספסל וינטג' ויצירות של טלי מקדמים את פני הנכנסים לדירה/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
צעצועים, תמונות ומזכרות מקשטים את מדפי הסלון/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
פריטי וינטג' וצבעים עליזים יוצרים סלון מלא אופי/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
שלט דקורטיבי מנציח את שיר הערש האהוב על נועם/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
ציורי קיר ושלל צעצועים הופכים את חדרו של נועם לממלכה/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
הצעצועים מאוחסנים בארגזים ובארון כדי לשמור על סדר/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
תאורת גרילנדה ותמונות שטלי יצרה מקשטות את קיר חדר השינה של נועם/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
חדר עבודה משותף לצלמת ומבקר פיננסי/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
קופסאות גרנולה ריקות משמשות כמקום אכסון יצירתי לאוסף המכוניות של נועם/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
צמרת הפוליטיקה הישראלית בדימוס, מככבת על קיר הסלון/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא. דרור עינב
דק מעץ ואוויר טוב. מבט אל המרפסת/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully