וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בדובאי: בתי יוקרה מתחת למים

מעצמת הנדל"ן הכי פומפוזית בעולם מציגה את הדבר הבא בתחום היוקרה: וילות צפות על המים, עם נוף לשונית סוסוני ים. ב-2016 הן יושקו בדובאי וצפויות להתחבב במיוחד על כוכבי הוליווד

בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
בים, באוויר וביבשה. פרויקט יוקרה ייחודי בדובאי/ספלאש

זה אולי ישמע לכם כמו תסריט חדש ועתידני לבית היוצר של ג'יימס בונד, אבל בפועל, מדובר בפרויקט יוקרה ראשון מסוגו שעתיד להבנות בדובאי. מעצמת הנדל"ן הכי פומפוזית בעולם, זו שאחראית על המגדלים המפלצתיים ובניית איים מלאכותיים, יוצאת בבשורה חדשה. הפעם, מדובר במעין סירות ללא מנוע שיכולות לשוט ולצוף כאילו היו סירות גומי. אל תתנו למילה סירות להטעות אתכם, מדובר בווילות בעלות שלושה מפלסים, כשקומה אחת מתחת למים צופה לשונית אלמוגים, קומה שנייה בקו המים והסיפון במפלס עליון. המאסטר בד רום וחדר הרחצה נמצאים בחלל התחתון, מעל הים יש גם מטבח, פינת אוכל וג'קוזי עם רצפת זכוכית שקופה. המפלס שנמצא מתחת למים יצפה לשונית אלמוגים עם סוסוני ים קטנים בחלון פנורמי גדול.

הווילות זכו לכינוי "פרויקט סוסוני ים" והושקו לאחרונה כמיזם עתידי של קבוצת אחת מקבוצות הנדל"ן הגדולות בדובאי הנקראת The Kleindienst. במעמד ההשקה שנערך לאחרונה ציין אחד מבעלי החברה ג'וזף קליינדיאנסט: "סוסוני הים נמצאים בסכנת הכחדה. אנו ניצור שונית אלמוגים מלאכותית מתחת ליחידות היוקרה הנבנות, שבה יוכלו סוסוני הים לחיות ולהתרבות בצורה בטוחה".

42 הווילות שיעגנו במפרץ הערבי מהוות חלק מאחזקות הפרויקט "איי העולם" הממוקמים 4 מ' מהחוף המפורסם של דובאי. "סוסוני הים הצפים אינם מוגבלים אך ורק למים בדובאי, ויכולים להיות מעוצבים ומיוצרים לאתרי נופש ויעדים אחרים בעולם" כלשונו של קליינדיאנסט.

וילות סוסוני הים עשויות להיות פתרון מושלם עבור הסלבריטאים ההוליוודיים שמחפשים פרטיות מוחלטת בחופשות. מ-2016 הן יהיו זמינות לכל המעוניין. מחירן טרם פורסם.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
להתקלח ולצפות בשונית האלמוגים/ספלאש
בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
לישון עם סוסוני ים/ספלאש
בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
כך יראה הסיפון העליון/ספלאש
בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
אדריכלות פרימיום על המים/ספלאש
בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
בשעות החשכה הוילה תהפוך לקוביית אור צפה/ספלאש
בית מתחת למים בדובאי. ספלאש
יש אפילו סקיי לייט מלמעלה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully