וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לישון בסוויטה של אילן פיבקו? תכינו 3,500 שקלים ללילה

7.5.2015 / 10:18

מלון הרודס בהרצליה מתכנן לתת פייט למלונות הבוטיק ששטפו את הארץ. תקציב של 300 מיליון שקלים, לוקיישן על הים ואילן פיבקו אחד שרגיל לעצב לסקטור הפרטי ועכשיו הוא מעצב "לכולם". יותר נכון לאלו שישלמו 3,500 שקלים ללילה בסוויטה

צלם: דייב שחר; עורכת וידאו: מאיה בן ניסן

מלון הרודס הרצליה, שהוקם במרינה הרצליה על פני שטח של שמונה דונם וחצי ומונה 252 חדרים, הושק לאחרונה. רני זיס נבחר להיות אדריכל המבנה ואילן פיבקו הופקד על כל הפנים של המלון. השניים כיוונו בעבודתם לשילוב בין מלון נופש יוקרתי הממוקם על הים לבין עיצוב אלגנטי המתאים גם לקהל העסקי, הפוקד לא מעט את האיזור מעצם קרבתו להרצליה פיתוח. "רצינו ששני סוגי האורחים, הנופשים ואנשי העסקים, ירגישו בנוח במלון בכל סגנון לבוש בו הם יוצאים מהחדר, כפכפים ומכנסיים קצרים לבריכה או חליפה לפגישה", אומר פיבקו.

המלון, שהוקם בתקציב של 300 מיליון שקל, בנוי כשני מבנים. האחד בן שלוש קומות והשני בן שש קומות, שביניהם מחברת חצר גדולה עם פינות ישיבה. סוגי החדרים, שגודלם נע בין 23-90 מ"ר.

המלון הוקם על אי מלאכותי במרינה הרצליה, מוקף ים משלושת צדדיו, והנוף הנשקף מהמרפסות מציג את כחול הים, ויאכטות.

מיקומו של המלון העניק השפעה ברורה על העיצוב. היא באה לידי ביטוי בין השאר בגוני ים, חול ושמש; אריחי המלון צבעם צדפים וחול ים ודוגמתם כצורות הנוצרות בחול על ידי הגלים, חיפוי הנירוסטה בצבע זהב מאט בקירות בשטחים הציבוריים ובעמדת הקבלה שבקומת הלובי שולח לצבע השמש וצבע השיזוף שהיא מעניקה לנופשים, חיפוי הנירוסטה הכסופה בצורת אוריגמי של בר המלון מזכיר את פני הים המנצנצים בשמש המסנוורת, הקירות בחדר האוכל צבועים בצהוב חרדל בהשראת השמש, כשמחוץ לו ניצב שולחן אבירים באורך שבעה מטרים וחצי, שעוצב על ידי פיבקו והמעצב גל גאון. שולחן העץ מזכיר בצורתו גלשן עצום ממדים. בשטחים הציבוריים של המלון מפוזרים מגוון פרטי אמנות כמו קערות נוי, ציורים וצילומים, יצירות ממתכת, כדים וקערות גדולות התלויות על הקירות. כמו כן, הריהוט וכל גופי התאורה עוצבו במיוחד עבור המלון.

טווח מחירים: חדר דלקס 1,140 שקלים - סוויטת רויאל סוויט 3,540 שקלים.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully