וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוריגמי: לקפל בצורה מושלמת את הגרביים והמגבות בארון

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

21.4.2015 / 8:42

כדי לשמור על הסדר בארון וגם לנצל את מלוא המקום בו יש לקפל בצורה חכמה כל מה שנכנס פנימה. כך תעשו זאת נכון מגרביים, דרך תחתוני בוקסר ואפילו מגבות וסדינים

אתם פותחים את דלתות ארון הבגדים שלכם והמחזה שנגלה לעינכם מחשיך עיניים. החולצות מבולגנות, המכנסיים מפוזרים ועל הגרביים בכלל אין מה לדבר. ספק אם יש זוגות מתאימים. אם הארון שלכם נראה כאילו עבר סופת הוריקן ואתם משתוקקים להכניס קצת סדר בחייכם, דעו שהכל טמון בקיפול. אין צורך לעבור הכשרה בחנויות בגדים כדי לדעת לקפל כמו שצריך- ברחבי הרשת ישנם סרטונים שילמדו אתכם איך לקפל את הבגדים בקלות וביעילות. אנחנו מתחילים.

קיפול תחתוני בוקסר

גברים, אנחנו יודעות שאתם מתקשים לקפל את התחתונים שלכם, ומעדיפים פשוט לזרוק אותם למגירה. אבל הנה שיטה מנצחת לקיפול הבוקסר, שאתם חייבים לנסות. כך גם תעשו סדר בארון וגם תרשימו את האישה. יותר טוב מזה?

קיפול גרביים

אם עד היום נהגתם לגלגל את הגרביים שלכם אחד על השני ולהרחיב את הגומי שלהם הנה שיטה מוצלחת יותר לקיפול. בסופה תקבלו חבילת גרביים קטנטנה שגם תחסוך לכם מקום במגירת ההלבשה התחתונה, תמנע מהגרביים לאבד את האלסטיות שלהם והכי חשוב-תמיד תמצאו את בני הזוג של הגרביים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קיפול חזייה

קיפול נכון של החזייה שלך לא רק תשמור על סדר ותפנה מקום לאחסון, אלא גם תאריך את חיי החזייה, כך שהקפים יישמרו על צורתם ולא יתעוותו במשך הזמן. בסרטון הבא תוכלי ללמוד ארבעה שלבים לקיפול החזייה שלך.

קיפול חולצה קצרה

גם אם אתם ממש קצרים בזמן, אין סיבה שתוותרו על קיפול הבגדים שלכם. בעזרת הסרטון הזה תוכלו לקפל חולצת טישרט בתוך 2 שניות, כן מה שאתם קוראים. יש אמנם צורך במעט זריזות ידיים, אבל זה הכל עניין של אימון. אנחנו משוכנעים שאחרי כמה צפיות בסרטון החולצות שלכם יראו כאילו נלקחו ממדף של חנות הוט קוטור.

קיפול חולצה ארוכה

אחרי שלמדנו איך לקפל חולצה עם שרוולים קצרים, אנחנו מוכנים לעבור לשלב הבא- קיפול חולצה בעלת שרוולים ארוכים. אמנם תהליך הקיפול ייקח יותר זמן מ-2 שניות, אבל תאמינו לנו שזה שווה את זה.

קיפול ג'ינס

אמנם ג'ינס במראה משופשף עם קרעים הוא טרנדי עכשיו, אבל ג'ינס מקומט ממש לא יהפוך אתכם לאייקון אופנה. אחרי שתצפו בסרטון תגלו שקיפול ג'ינס זאת משימה פשוטה מאוד. כל מה שאתם צריכים זה משטח עבודה ישר ויאללה לעבודה.

קיפול ג'קט

זה נכון שעדיף לתלות את הג'קטים על קולב, אבל אם יש לכם מחסור במקום לתלייה, אפשר בהחלט לקפל את הג'קט באופן שישמור עליו ישר וללא כל קמטוטים. עקבו אחר ההוראות בסרטון וגם אתם תקפלו ג'קט למופת.

קיפול סדין

הורדתם מהחבל את הסדין? אל תתעצלו וקפלו אותו מיד, אחרת הוא יתקמט לכם ויראה יותר כמו סמרטוט מאשר סדין. מעבר לכך, תוכלו לחסוך מקום אחסון בארון. אז איך עושים את זה? צפו בסרטון ותלמדו לקפל את הסדין כמו מקצוענים.

קיפול מגבות

רוצים שהמגבות שלכם יראו כמו המגבות במלון או בספא? קודם כל, מומלץ שתשמשו במגבות לבנות והדבר השני הוא ללמוד לקבל אותן כמו שצריך. לפניכם המדריך הפשוט והקליל לקיפול מגבות גוף ופנים. לצערנו, את מסאג' תצטרכו לקבל ממישהו אחר.

קיפול בגד ים

הטמפרטורות שעולות ומזג האוויר שמתחמם, מסמנים לנו שבקרוב הקיץ יגיע ונוכל להשתזף על חוף הים או בשפת הבריכה. במיוחד לעונה הלוהטת שקרבה, הנה סרטון שילמד אתכם איך לקפל בגד ים עם שני חלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully