וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה חולי ניקיון עושים לקראת פסח

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

1.4.2015 / 8:36

5 דברים שרק חולי ניקיון מכירים מקרוב בימים שלפני פסח. הברשת פירורים מהמכפלת ועד ניעור דפי הספרים בספרייה הביתית

בית נקי ומצוחצח חשוב כמעט לכולנו. כשפסח מתקרב, זה הזמן שבו רבים מאיתנו נכנסים לאטרף נקיונות, בין אם זה אומר לעשות ספונג'ה, לצחצח את התריסים או להסיר אבק. אבל ישנם כאלו שעבורם ניקיון לא מסתכם רק במטלות הסטנדרטיות האלה. אותם חולי ניקיון, יהפכו את הבית וינקו במקומות מוזרים ומשונים שמעולם לא חשבתם שאמורים לנקות אותם. הנה לפניכם חמישה דברים הזויים שחולי ניקיון מנקים לקראת פסח.

סקיני ג'ינס. ShutterStock
לפרום את המכפלת להבריש ולתפור בחזרה/ShutterStock

ניקוי המכפלת במכנסיים: ידעתם שבתוך מכפלת הג'ינס שלכם מסתתר לו לכלוך? גם אנחנו לא ידענו, אבל חולי הניקיון לא יצליחו לעצום עיניים בלילה עד שלא יפרמו את מכפלת המכנסיים, ינקו מבפנים ויתפרו מחדש. רק תחשבו כמה עבודה מחכה למישהו שהוא גם חולה ניקיון וגם חולה שופינג. על כמה מכנסיים הוא צריך לעבור עד שיהיו נקיים למופת? רק מלדמיין את זה, מתחשק לנו לקחת את הרגליים ולברוח על נפשנו.

קיר "מעונן" בחדר ילדים. ShutterStock
כי אולי הילדים מרחו את העוגייה על הקיר/ShutterStock

שטיפת קירות: בזמן שאתם מתלוננים על הספונג'ה שסוחטת מכם את כל הכוחות האחרונים, חולי הניקיון שופכים מים גם על הקירות. לא כל כך משנה להם שזה עלול ליצור בעיות של עובש, טחב ולהרוס את הצבע- מבחינתם הקירות מלוכלכים ורק מים יצליחו להסיר מהם את הזוהמה. המהדרין גם מקרצפים את הקירות עם סבון וחומרי ניקוי שמיועדים בכלל לשטיפת רצפה, וגם אם תנסו לשכנע אותם שהם עושים נזק אתם תמצאו את עצמכם מדברים אל הקיר.

ספרים. ShutterStock
מי אמר שלא נפל לו איזה פירור סורר לתוך הספר במהלך השנה?/ShutterStock

ניעור דפי ספרים: אם אתם תולעי ספרים, בוודאי יצא לכם מדי פעם לנשנש משהו בזמן ששקעתם עמוק בעוד רומן של דוד גרוסמן. ייתכן שכמה פירורים מהאוכל נחתו להם על הספר והתחבאו בין פרק 3 לפרק 7. אנשים רגילים לא ישימו לב לכך, אבל חולי הניקיון מקפידים לנער את הספרים, דף אחר דף, כדי להסיר כל פירור ולכלוך. לכו תסבירו להם שיהיה להם קשה מאוד להיפטר מהלכלוך שיש בספר "50 גוונים של אפור".

מים בתוף מכונת כביסה מקצועית. ShutterStock
לנקות את מגרת מכונת הכביסה דווקא בריא למכונה/ShutterStock

ניקוי מגרת אבקת הכביסה במכונה: האמת היא שיש מן ההיגיון בלנקות את מגרת אבקת הכביסה במכונה שלכם. היא צוברת מים, דבר שעלול לגרום לתקלות במכונה, ולכך שהבגדים לא יצאו נקיים או לבנים מספיק. מצד שני, מומחים ממליצים לשתות מדי בוקר שייק מזרעי צ'יה, אבל זה לא אומר שרובנו באמת נעשה את זה. אם כל זה לא מספיק, ישנם חולי ניקיון שלא מסתפקים בלנקות את מגרת אבקת הכביסה, אלא מנקים גם את אבקת הכביסה עצמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוקי הניקיון מלאים באבק? איפה נשמע כדבר הזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקוי חומרי הניקיון: כן, קראתם נכון. חומרי הניקיון, כשמם כן הם, חומרים שאמורים לנקות איתם, אבל חולי הניקיון לא יכולים לחיות עם המחשבה שחומרי הניקוי שלהם מלוכלכים או מלאי אבק. אז הם מעבירים מטלית על בקבוק מרכך הכביסה, על בקבוק האקונומיקה ומנקים את המטאטא. רק בבית של חובב נקיון תמצאו מטאטא ללא כל שאריות לכלוך. אחד כזה, שכל מכשפה תשמח לרכוב עליו לעבר השקיעה.

לא נשכח את מוניקה גלר והפרעת הניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully