וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק הסרת שומנים: רשימת ההצעות של חולת הניקיון לראש הממשלה

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

20.3.2015 / 6:59

יום אחרי אחרי הבחירות ישבה חולת הניקיון שלנו וחשבה איך תוכל לתרום לממשלה החדשה. רשימת הצעות חוק לחיים נקיים יותר

שואב אבק. ShutterStock
לחסל את האבק ומיד/ShutterStock

אומרים שבחירות זו חגיגה לדמוקרטיה, אבל אני חושבת שזו גם חגיגה לחולי ניקיון. יום השבתון שהיה השבוע אפשר לי לנצל את הזמן לנקות את הבית אפילו יותר מבדרך כלל, ולנהל אופוזיציה שתפיל את שלטון הלכלוך. כמובן שציפיתי לשינוי אמיתי ושהלכלוך ייעלם לו לגמרי ביום למחרת, אבל הוא חזר, חזק מאי פעם, ולא עניין אותו שעשיתי ספונג'ה. הניקיון שירד לטימיון ביום הבחירות גרם לי לפנטז על החלטות ממשלה שיעזרו לי בחיים. נכון שכולנו חולמים על דירה, שלום והבסת האיום האיראני, אבל אל תשכחו את החיים עצמם- בית נקי ומסודר ללא רבב.

זאת הסיבה שברצוני לפנות לראש הממשלה ולבקש ממנו שינסה לקדם הצעות חוק שיועילו לאובססיבים לניקיון שבשבילם אבק יותר גרוע מדאעש. אז הנה המכתב שאשלח לבנימין נתניהו:

ביבי היקר (אפשר לקרוא לך ביבי?), ברוך שובך לתפקיד ראש הממשלה. אשמח אם תוכל לעיין ברשימת ההצעות כדלקמן, על מנת שבכל בית בישראל יישמר הניקיון. כמי שמתגורר במעון מלא אבק הזקוק לשיפוץ, אני מאמינה כי תראה בהן ערך עליון ותפעל לקידומן.

להיפטר מהג'וקים- בקמפיין הבחירות שלך עשית בייביסיטר לילדים ועסקת כגננת, אבל יש יצורים קטנים עוד יותר שזקוקים לפיקוח- הג'וקים. בכל פעם שהציבור שלך (ובעיקר הציבור הנשי) נתקל בהם, הוא מפחד פחד מוות. מה גם שהם מהווים בעיה תברואתית אף יותר מהעומס בבתי החולים. אנא דאג לפתרון הבעיה הזאת בכל דרך שתבחר.

למנוע מהאבק להכנס הביתה- מיד אחרי שאנחנו נפטרים מהאבק הוא מסתנן לו שוב ומשתלט על כל חלקה בבית. אדוני ראש הממשלה, זה יהיה נפלא אם תפעל לבנייתה של כיפת ברזל שתיירט כל גרגר אבק שיעז לחדור לשטח ישראל. ואם זה לא יעזור, תמיד אפשר לצאת ל"מבצע צוק אבק".

הסרת שומנים מסירים ומחבתות- אחד הדברים הכי מבאסים בבישול, מלבד שטיפת הכלים, היא הסרת השומנים מהכלים. לעיתים קרובות אני מוצאת עצמי עומדת במשך שעות ומשפשפת ללא הרף את הסירים והמחבתות. אז במחילה ממך, בממשלה הבאה סייע להשמדתם של השומנים, ממש כמו ששר החינוך שי פירון נפטר מהם.

שטיפת כלים- ואם כבר הזכרנו את שטיפת הכלים, ברצוני ליידע אותך כי לרבים מהישראלים אין מדיח והם נאלצים לשטוף את הכלים בעצמם. אני מציעה ליזום קבוצת שוטפי כלים שילבשו סינר ויצאו לתורנות שטיפת כלים כלל ארצית. או לפחות לספק מדיח לכל בית.

לא עוד גרביים ברצפה- ביבי, אני מאמינה שאתה לא משאיר אחריך גרביים ברצפה, אך ישנם כאלה שלא ממש סופרים את בני זוגם ומשליכים לכל עבר גרביים, תחתונים ושאר בגדים. אנא פעל למיגור התופעה הקשה הזאת, הדבר יצמצם באופן משמעותי את מספר המתגרשים במדינה.

בתודה וכבוד רב,
אניטה קלאק.
נ.ב
אשמח לנקות את מעון ראש הממשלה, רק תגיד מתי.

לכל הטורים של אניטה קלאק

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully