וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצרכן הישראלי מבין בתאורה": ראיון מיוחד עם נציגת FLOS העולמי

ליאת לב

4.3.2015 / 12:08

"תאורה היא לא אופנה, היא תרבות" אומרת נציגת FLOS העולמי פילאר אסטבז. אז מה הם בכל זאת הטרנדים הנוכחיים ומהו גוף התאורה היקר ביותר של החברה?

צלם: אבי כהן; ערוך וידאו: יותם וקס

תערוכת העיצוב המכוננת שנערכת תדיר במילאנו תפתח ב-14 באפריל ותוקדש בין היתר לתאורה. רגע לפני האור הגדול ראיינו את מנהלת מערך המכירות העולמי של חברת התאורה FLOS הנמנית על חמש החברות המובילות בתחום. פילאר אסטבז שהייתה אורחת של חברת "קרני תכלת" מספרת בין היתר כי צרכן הישראלי מבין תאורה. הוא משקיע בה ומקבל אותה כתרבות. "תאורה זה לא אופנה" מציינת אסטבז.

חברת FLOS עובדת בצמוד עם אדריכלים ומעצבים חשובים מזה 50 שנה. אחד הבולטים מהצוות הוא המעצב הישראלי רון גלעד, שגוף התאורה שלו "26/20" נחשב לפריט היקר ביותר של החברה, ומחירו כ-18 אלף דולר. מדובר בגוף תאורת לד תלוי המורכב מ-20 טבעות וקני אלומיניום המעניקים אור בלתי ישיר.

"באמצעות מנורות הלד אנו שואפים שהאור ייראה כאילו הוא יוצא מתוך התקרה או הקירות", אומרת אסטבז, "ואפשר להגיד שמדובר בטרנד".

"קרני תכלת" שמשווקת את גופי התאורה של FLOS, נחקקה בתודעה הציבורית כחנות המיועדת לעשירון העליון ומעלה, וזו ההזדמנות לספר כי לאחרונה פתחה מתחם עם מוצרים נגישים יותר, החל מ-200 שקלים. ביניהם אפשר למצוא מותגים מובילים כגון, טום דיקסון, מוי, קונטרדי ועוד.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
גוף תאורה של קרני תכלת. יואב גורין,
מתוך הקולקציה החדשה של "קרני תכלת"/יואב גורין
גוף תאורה של קרני תכלת. יואב גורין,
מנורת צינורות/יואב גורין
גוף תאורה של קרני תכלת. יואב גורין,
מזכיר מנורות פחם בעיצוב מתקדם/יואב גורין
גוף תאורה של קרני תכלת. יואב גורין,
ואפשר גם דקורטיבי במטבח/יואב גורין
גוף תאורה של קרני תכלת. יואב גורין,
נע בין הפונקצינאלי לדקורטיבי/יואב גורין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully