וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 דברים שכל גבר צריך בבית

3.2.2015 / 12:56

למקרה שמאסתם באכילה בסלון, שינה במצעים מצועצעים וחיים בסביבה גדושה בטסטוסטרון, הנה כמה טיפים שישדרגו כל דירת רווקים לבית אמיתי

גברים נוטים להיות פרקטיים בבחירות שלהם לריהוט הבית, אך דירת רווקים יכולה להכיל הרבה מעבר לקלישאה של כורסה, טלוויזיה, סיר וכף. אך אם מאסתם באכילה בסלון ובקירות לבנים וגם אתם רוצים להשיג תחושה ביתית בתוך מרחב שנותר גברי, הנה כמה טיפים קלים ליישום שישדרגו את דירת הרווקים לבית אמיתי.

מטבח. ShutterStock
שולןחן אוכל מוגדר במטבח או בפינת אוכל/ShutterStock

מקום לשבת ולאכול בו, שהוא לא שולחן הסלון

ככל שמתבגרים, נהיה קשה יותר ויותר לשמור על אורח חיים של אכילה בסלון. שולחן אוכל - גם אחד קטן, הופך גם את אירוח החברים למהנה יותר.

רהיטים עשויים מעץ. ShutterStock
תשרת אתכם לכל מיני מטרות בחיים/ShutterStock

שידת מגירות

שידה היא השקעה נהדרת. כשגרים בדירה קטנה יחסית, השידה יכולה להפוך לנקודת עניין בסלון וכשעוברים לבית גדול יותר, היא יכולה להפוך לשידה לחדר השינה. העניין החשוב ביותר כאן - לא להתפשר על איכות. אם המגירות הללו יפתחו ויסגרו מאות ואלפי פעמים, אי אפשר להתפשר על פחות ממצוין.

טפט שחור בחדר שינה. ShutterStock
קיר דומיננטי שתתאהבו בו/ShutterStock

קחו סיכון

גברים כאמור, נוטים להיות מאוד פרקטיים בכל הנוגע לבחירת הרהיטים שלהם. לשכנע אותם לקחת סיכון עם בחירות נועזות יכול להיות דבר מאתגר ולא בהכרח נחוץ. אבל כשגבר שלוקח "סיכונים" עיצובים כמו טפט שחור נועז בחדר השינה, לרוב זה הופך לפריט האהוב עליו בבית.

גבר עם שולחן כתיבה. ShutterStock
רק אל תתמכרו לעבודה/ShutterStock

שולחן כתיבה כרהיט מרכזי

העצה הזו נכונה לאלה שלא עובדים בעיקר מהבית. שילוב של שולחן עבודה מעוצב בתוך האזור המואר והמרכזי של הבית, ולא בהיחבא באחד החדרים, יכול להפוך את פינת העבודה למהנה בהרבה. השולחן הוא רהיט נוח לנהל את כל המשימות היום-יומיות שלכם, אז למה שלא תיהנו במקביל גם מהנוף הכי יפה בבית?

סיפור בדקה נאסא. מערכת וואלה!
חלומות בהירים/מערכת וואלה!

מצעים בהירים

יש משהו מאוד נעים לעין בכניסה למיטה לבנה. סדינים לבנים ובעיקר כאלה בצפיפות חוטים גבוהה - הם השקעה נהדרת.

ספרייה. ShutterStock
ספרים רבותיי!/ShutterStock

ספרייה מלאה

היא לא חייבת למלא את כל החדר, אך ספרייה "מאובזרת" היטב יכולה להכתיב את הטון של החדר. היא גם מעידה על אופיו של דייר הבית - בין אם הוא קורא או טייל נלהב. בעידן דיגיטלי, יש המון קסם בספרים אמתיים. בשביל תחושה ביתית יותר, מומלץ לשלב בין המדפים פריטים אישיים, חפצי ילדות ותמונות.

גבר בסלון. ShutterStock
אתם לא רוצים להתנוון מול הריבוע הזה, נכון?/ShutterStock

לא רק טלוויזיה

אתם לא צריכים להרגיש צורך להסתיר את הטלוויזיה שלכם, אך אל תתנו לה להפוך למרכז החדר אלא שלבו אותה בין חפצים אחרים. כדי שהחדר לא יראה כמו חדר תצוגה סטרילי של מוצרי אלקטרוניקה, הוסיפו מנורות מעוצבות, ערימת ספרים ורהיטים חמימים. ואל תשכחו - הטכנולוגיה משתנה לנגד עינינו כל יום מחדש, עידן ה"התרברבות" במערכת סראונד פס מהעולם.

שירותים. ShutterStock
עוד מקום ששווה תשומת לב/ShutterStock

השירותים והמקלחת כמקדש התבודדות

חדרי רחצה מעוצבים נוטים להיתפש כדבר נשי, אך גם גברים רוצים ליהנות ממגוון הפינוקים שהעולם הזה יכול להציע. אל תתביישו להחליף לראש מקלחת חדשני או לרצפות בוהקות. גם בהשקעה כספית קטנה אפשר להשיג תחושה יוקרתית יותר עם שילוב של ספסל מקלחת ומראה רחבה - שילוב שיהפוך את חווית הגילוח בבוקר למהנה בהרבה.

גבר על ספה בסלון. ShutterStock
ספה שתתאים לשניים/ShutterStock

ספות וכורסאות זוגיות

באינסטינקט הראשוני שלנו כשאנו מדמיינים דירת רווקים ניצבות לנגד עינינו כורסאות עור. אל תהיו צפויים. שלבו ספות רחבות לאורחים לצד הכורסאות המפנקות שלכם. הכורסה מותירה מקום רק לאדם אחד לעומת ספה בה אפשר לשבת יחד לצד הדייט שאתם רוצים להרשים. הרי אתם לא רוצים לגור בדירת רווקים לנצח, לא?

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully