וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה ממעצב אופנה: אלכסנדר וונג משיק קולקציית ריהוט יוקרתית

2.2.2015 / 0:05

מעצב האופנה הפופולארי אלכסנדר וונג מתנסה לראשונה בעיצוב רהיטים למותג היוקרה האיטלקי פולטרונה פראו, ורוקח קולקציית קפסולה אקסקלוסיבית על טהרת סגנונו החדשני והאדג'י. המחירים בהתאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחור החדש. קולקציית הרהיטים של אלכסנדר וונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרומן המתמשך שמנהלים שדות האופנה והעיצוב כבר מזמן הפך למערכת יחסים מבוססת. אחרי ששמות בוהקים בשמי תעשיית האופנה כמו ז'אן פול גוטייה, רוברטו קוואלי, ראלף לורן, פנדי, ורסצ'ה וארמני כבר החתימו דרכון ועברו אל הצד השני - מסתמן לו חבר חדש במועדון: מעצב האופנה אלכסנדר וונג.

המעצב הסיני הצעיר ממוצא ניו-יורקי חבר למותג היוקרה האיטלקי פולטרונה פראו ליצירת קולקציית קפסולה של רהיטים פרי עיצובו, המורכבת משלושה דגמים: ארון משקאות ושתי כורסאות דמויות פוף המשלבות פליז, כאשר האחת מחופה עור שחור בעוד השנייה בקטיפה באותו הגוון. וונג שהפך בשנים האחרונות לאחד השמות החמים בעולם האופנה, הן בזכות המותג הנושא את שמו והן בזכות תפקידו כמנהל האמנותי של בית האופנה בלנסיאגה, מזוהה עם סגנון חדשני הנע על התפר שבין אתלטיקה לאוונגרד. לעומת זאת, מותג הריהוט הוותיק והנחשב שנוסד ב-1912 על ידי האמן והמעצב רנזו פראו, מאופיין בעיצוב שמשלב בין המודרני לסגנון קלאסי יותר ומככב בבתים ומשרדים בכל רחבי העולם.

בחודש נובמבר האחרון התחוללה היסטריה אמיתית בעקבות צאתו לאור של שיתוף הפעולה בין רשת האופנה השוודית המצליחה H&M. קולקציית הקפסולה שעיצב וונג לענקית האופנה העולמית נמכרה בנקודות נבחרות ברחבי העולם, כולל בישראל, ונחטפה מהמדפים. מותג הריהוט פולטרונה פראו נמכר אף הוא בארץ ברשת טולמנ'ס, אך עם זאת טרם ידוע אם שיתוף הפעולה המסוגנן ינחת בארץ. כך או כך לא כדאי לצפות לתימה חוזרת: בעוד שרשת H&M הציעה אלטרנטיבה מסחרית ונגישה יותר כלכלית לעיצוביו של המעצב הפופולארי, עושה רושם כי רהיטיו נגישים הרבה פחות. בשביל לסבר את האוזן, מחיר ארון המשקאות המעוצב עומד על 18,500 דולר. מי שחייב לשים את ידו על אחת מיצירותיו המרוהטות של וונג, יוכל במקרה הכי גרוע להסתפק בכורסא. מה הם 8,800 דולר עבור חותמת שיק נצחית בסלון או במשרד?

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אלכסנדר וונג. GettyImages
פוזל לעוד תחומים - אלכסנדר וונג/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת הכורסה מעור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארון משקאות קומפקטי וקלאסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת הקטיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully