וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הזמר חולם על דובאי

8.2.2015 / 13:43

הוא חולם על ספת מסאג' כזו שיש בקניונים, מתכנן לגור במגדל הגבוה בעולם ובפסח הקרוב הוא הולך לנקות את הכתם השחור בחייו. אבי הזמר בראיון נקי

אבי הזמר. רועי ברקוביץ',
לא נולד לחיות בגובה הרגיל של החיים/רועי ברקוביץ'

כוכבי הביצה שלנו אוהבים לשמור על תדמית יפה גם בבית, ולכן הם משקיעים גם במה שמקיף אותם. הם בוחרים את הריהוט שהכי מייצג אותם, רוכשים פריטים ייחודים ומטפחים מקום מגורים לתפארת. אבל לצד היופי והאסתטיקה, יש למפורסמים שלנו צדדים מלוכלכים, שהם מנסים להסתיר. סודות, חרטות, פרשיות מביכות ושאר סיפורים שהם היו מעדיפים לטאטא מתחת לשטיח. החלטנו לברר כיצד הידוענים בוחרים לעצב את הבית שלהם, איפה הם היו חולמים ולגור, ומעל לכל- מאיזה כתם בעברם היו מתים להיפטר והפעם אבי הזמר בווידוי צח.

מה החפץ האהוב עליך בבית?
מנורת לבה, שקנו לי בשנה שעברה ליום הולדת כל המשפחה. אמא שלי הנשמה יזמה את זה ואספה כסף מכולם. בדיעבד, נודע לי שהיו כאלה שעשו לה פרצוף וכאלה שנתנו בכיף. בכל מקרה יש למנורה מקום של כבוד בשירותים, סליחה שאני מספר. אני פשוט אוהב לשבת שם בחושך, כשרק הלבה עובדת. זה מרגיע וכשאתה רגוע גם הקיבה שלך רכה.

מתי קנית בפעם האחרונה פריט דקורציה?
נהיה לנו בזמן האחרון ברדק עולמי עם מכשירי החשמל בבית. כשאני מפעיל מכונת כביסה עם המזגן, נופל החשמל, כשאני מדליק את הדוד, הקומקום קופץ. אני לא יכול לשיר קריוקי אם אני לא מפעיל מייבש שיער. בקיצור, אינתיפאדה של חשמל יש אצלי. אז קנינו גנרטור ענק לבית, הוא נמצא בסלון ואמא שמה עליו מפה.

מתכנן לשדרג את העיצוב בבית בקרוב?
אנחנו מתכוונים לקנות בקרוב ספת מסאז', כמו אלה שיש בקניונים ומכניסים שקל. זה כיף לחזור מהופעה, לשבת עם כוס רדבול על הספה ולקבל מסאז' הבעיה זה עם השקלים, אתה כל הזמן צריך שיהיה לך מטבעות בכיס.

חלום מגורים: מגדל יוקרה, בניין באוהאוס, בית בכפר, צריף על הים, דירה צנועה במרכז תל אביב?
החלום שלי זה לגור במגדל, אבל לא מגדל מעפן כמו שיש לנו בארץ. אני מדבר על המגדל הגבוה בעולם! מרכז דובאי, 828 מ', 200 קומות. כזה שאתה מוציא את הראש מהחלון ומריח את הבית שחי של אלוהים. ככה זה, אני לא נולדתי בשביל לחיות בגובה רגיל.

מאיזה כתם בעברך היית מת להיפטר?
זה כתם שאמא שלי לעולם לא תשכח. השארתי פעם נר דולק במקלחת, כי אני אוהב להתקלח בעמימות. מפה לשם יצאתי מהבית והכל התלקח, נמס ואללה איסטר - מדורה. עד היום הקיר שם שחור וכבר 5 שנים אני אומר לאמא שלי שאני אצבע את זה בפסח ובפסח אני אומר לה שאצבע בראש השנה.

רוצים לדעת עוד על כתמים? הכנסו לפה

לרכישת מוצרי ניקיון און ליין

מאיה בניטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully