וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 טיפים שיסייעו לבית שלכם להיראות יקר

8.1.2015 / 10:52

כדי לעצב בית מסגונן בטוב טעם לא צריך מיליונים בבנק. כך תעשו זאת נכון וחכם

בואו נודה על האמת. כולנו מפנטזים על בית שנראה מיליון דולר, אך לרוב החלום הזה נשאר בפנטזיה מפאת מגבלות תקציב ולפעמים גם בשל טעם לא משהו. יחד עם זאת אפשר עדיין ליצור סביבת מגורים יוקרתית בעזרת כמה שיטות פשוטות ולא יקרות במיוחד.

חדר שינה. ShutterStock
אתם יכולים לייצר לבד את התמונות בבית/ShutterStock

הטריפטיכון שעושה את ההבדל

ציור המחולק לשלוש מסגרות משדרג כל חדר ונותן לו את אפקט ה"וואו". אם אתם לא מעוניינים לרכוש יצירה יקרה, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם. הורידו תמונה שאהבתם מהרשת, הדפיסו אותה בשלושה חלקים והצמידו את התמונות למסגרות שאפשר לרכוש בזול בחנויות השונות.

צרכים של חיות המחמד על השטיח. ARENA Creative, ShutterStock
שטיחים גדולים נותנים אשלייה של גודל וגם נעימים לחיות המחמד שלכם/ShutterStock, ARENA Creative

תעתועי גודל

צרו את האשליה כי החדר שאותו אתם מרהיטים גדול בהרבה משטחו האמיתי באמצעות שטיחים. "ככל ששטחו של השטיח גדול יותר, כך ירגיש החדר גדול יותר". ניתן לפרוס שטיחים זה לצד זה בצבעים ניטרליים ולהוסיף מראות מאחורי הספה וליצור כך את אשליית הגודל, גם בשטחים צפופים.

מדף. ShutterStock
לא להעמיס על המדפים/ShutterStock

פחות זה עדיף

אל תעמיסו על המדפים שלכם חפצים מכל טוב אלא בחרו במראה מינימליסטי. הציבו כמה ספרים זקופים לצד אגרטלים גבוהים הממלאים את החלל, אך לא גורמים לתחושת דחיסות או עומס. בחרו אובייקטים בצבעים ובגבהים שונים כדי לתת חיים לספרייה שלכם. הפכו שטחים לא מנוצלים לפינות קריאה נעימות בקלות על ידי הוספת כיסא או כורסה.

אילוסטרציה. ShutterStock
צבע שיעניק טוויסט שונה בחלל ישדרג אותו פלאים/ShutterStock

קצת דרמה בטעם טוב

חדרי שינה משעממים יכולים להפוך למרגשים ברגע בקלות. פשוט צבעו קיר אחד בצבע כהה או בטפט. קיר בעל מרקם מעניין מאחורי המיטה נותן לחדר תחושת חמימות ותחכום. הבחירה לצבוע רק קיר אחד היא גם כלכלית וחוסכת זמן רב. טפט הוא פתרון נוח אך עלותו לרוב גבוהה יותר. עם זאת, באמצעות שאריות טפט אפשר להוסיף עניין גם בחדרים אחרים בבית.

אישה פותחת וילון. ShutterStock
חפשו את האור והעריכו אותו בביתכם/ShutterStock

נצלו את פלאי הטבע

אם זכיתם לחיות בבית שטוף שמש "תנו לאור לככב". בבתים המוארים באור טבעי היא בוחרת בצבעים ניטרליים שלא יגנבו את ההצגה מהכוכב האמיתי של הבית, האור הטבעי. אך כדי לא להפוך את אזור המגורים למשעמם מדיי, זרקו כריות צבעוניות על הספה עם הדפס גרפי מעניין.

כריות  נוי ורודות. Tiah1, ShutterStock
שפע של כריות נוי תמיד יעשירו את הסלון או חדש השינה/ShutterStock, Tiah1

הפתעות

"נגיעות בלתי צפויות" יכולות לשנות את כל הסטיילינג של בית. כך לדוגמה, אפשר לעצב ראש מיטה דרמטי בעזרת משטחי שולחנות עבודה בגוון כהה המושענים על קיר המעניקים אופי לחדר. עוד טאצ' עדין שיכול לעשות את ההבדל – הציבו כריות מרובעות על אחת הזוויות שלהן כך שיעמדו כמו יהלום.

חלון. ShutterStock
תנו מסגרת לחוץ/ShutterStock

מסגרו את הנוף

נצלו את הנוף המשתקף מבעד לחלונות הבית ואל תחששו "למסגר אותו", אך נסו להימנע מווילונות ניטרליים שימשכו את תשומת הלב.

שולחן קפה. ShutterStock
אתם יכולים לאלתר בעצמכם שולחנות קפה לסלון/ShutterStock

אם יש לכם עודף מרחב, נסו להשתמש בשני שולחנות אוכל קטנים מעץ, חתכו את הרגליים לגובה נמוך יותר וצרו שולחנות קוקטייל. הצמידו אותם זה אל זה וכך מצו את החדר "ותנו לו פונקציה".

סלון. ShutterStock
מראה טבעי בעזרת פריטים ממוחזרים/ShutterStock

תערובות אקלקטיות

קשטו את החדרים עם רהיטים מחומרים טבעיים והוסיפו נגיעות של צבע ומרקם בעזרת אקססוריז נכונים. עדיף ללכת על גוונים של לבן, אפור ובז' או לערבב עיצובים מתקופות שונות.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully