וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 התחייבויות לשנה החדשה

אניטה קאלק

2.1.2015 / 10:19

חולת הניקיון שלנו פותחת את השנה ברגל ימין, סחבה ביד וחמש התחייבויות שאולי שווה גם לכם לאמץ

אישה מבריקה את הרצפה. ShutterStock
מחליטה להרגע עם השימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים/ShutterStock

מודה באשמה: גם אני חוגגת את הסילבסטר. לא אכפת לי מה תגידו- הוא היה אנטישמי, הוא מנסה לחסל את טוויטי הציפור- מבחינתי זאת סיבה למסיבה, במיוחד כשיש אלכוהול. ובכלל, סילבסטר זה רק השם שאנחנו בחרנו לתת לערב השנה החדשה. מבחינתי, זהו זמן שבו כדאי לערוך חשבון נפש, ולהגיע להחלטות לקראת השנה הבאה. אז חוץ מההחלטה שלי לעזוב את הקבוצה המשפחתית בוואטסאפ, יש כמה צעדים חשובים שאני מתכננת ליישם לקראת 2015 שקשורים למחלת הניקיון שלי. אני מקווה שבניגוד לפוליטיקאים שלנו, אני אצליח לעמוד בהבטחות.

לקחת הכל בפרופורציה- אני צריכה להזכיר לעצמי שכתם על המצעים החדשים הוא לא סוף העולם. השמש תמשיך לזרוח, הציפורים ימשיכו לצייץ, וחן טל תמשיך להתפשט, גם אם הסדינים שלי יהיו מלוכלכים. מה שכן, אם מדובר בכתם על סדין לבן, זה כבר בגדר אסון, ויש לשבת שבעה על הסדין. אבל לא ממש לשבת עליו, כי הוא מלוכלך.

לעשות ספונג'ה רק 3 פעמים בשבוע- אין באמת צורך להיצמד בכל יום לדלי, סמרטוט ונוזל לשטיפה, ובכל זאת, אני עושה ספונג'ה בתדירות שבה אנשים נושמים. בשנה הקרובה אני אשתדל לשטוף את הרצפה רק כשהיא ממש מלוכלכת. למשל, כשנופל פירור של עוגה.

להירגע עם חומרי הניקוי- אני נוהגת לחסל חומרי ניקוי כמו שמתמודדי "הכוכב הבא" מחסלים שירים טובים. הגיע הזמן לשים לזה סוף- להשתמש פחות במוצרים כימיים ולהעדיף שימוש במוצרי ניקיון טבעיים, כמו סודה לשתייה. אגב, מישהו ראה את האקונומיקה שלי?

להיות סבלנית כלפי רועי- אז נכון שהוא שכח לעשות כלים. ונכון שהוא לא יודע לקפל כביסה, או לנקות אבק, או לקרצף את האמבטיה. אז מה? הוא גבר מדהים, רומנטי, שעובד קשה בשביל שאני אוכל לקנות עוד חומרי ניקוי. אני חייבת להיות סבלנית כלפיו ולא לאיים בפרידה בכל פעם שהוא משאיר על הרצפה את הגרביים. כמובן, שאם הוא ישפוך בירה על הסלון זה יהיה כבר סיפור אחר.

ליהנות מהחיים- ואי אפשר בלי ההחלטה החשובה מכל- פשוט להיות מאושרת. נכון שקשה להביט בלכלוך שממשיך לחזור, אבל החיים יקרים וחבל לבזבז אותם על ניקיונות. זה בסדר שהבית לא תמיד מושלם, שפה ושם יש גרגירי אבק שפספסתי או צלחת מלוכלכת שנשארה על השולחן. החוכמה היא להבין שאנחנו שולטים בניקיון ושלא הניקיון שולט בנו. יש לכולנו את הכוח לצאת מהאובססיה הזאת ולהפסיק להיות משועבדים לנקיונות. וואו, תראו מה השעה! הייתי נשארת עוד קצת כדי לפטפט איתכם ולהרים כוסית לחיים אבל אני חייבת לזוז, יש לי בלגן בבית וצריך להתחיל לנקות. שתהיה שנה טובה ואל תשכחו את טעם החיים- שתי כוסות קולה בתוך האסלה והיא תצא מבריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
  • 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully