וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפו, חמסה: מרסל וונדרס וחברת התעופה KLM עדיין יחד

16.12.2014 / 12:43

מעצב העל מרסל וונדרס חוגג חמש שנים של שיתוף פעולה עם חברת התעופה ההולנדית KLM. הזדמנות להזכר בכלי אוכל מטריפים שמגישים במחלקת העסקים של החברה

יח"צ - חד פעמי

מסתבר שלא מדובר בטרנד חולף או גחמת תעופה. מעצב העל ההולנדי מרסל וונדרס עיצב לפני חמש שנים קולקציית כלי אוכל עבור מחלקת העסקים של חברת התעופה ההולנדית KLM. שיתוף הפעולה הייחודי הזה החזיק מעמד. הוא ממשיך ומשגשג, הלקוחות מרוצים, גם הצוות האווירי מביע אהדה כלפי הצלחות והכוסות המפונפנות שעוצבו במיוחד לצרכי התעופה, וזו ההזדמנות להציג את תהליך היצירה מהתפיסה ועד הטיסה.

וונדרס, שביום יום עסוק בעשרות פרויקטים במקביל, מעיצוב מלונות, חנויות, רהיטים ומוצרי אופנה נלווים, עצר לרגע את המרתון והקדיש מחשבה לקולקציה עם המאופיינת בצרכים מיוחדים. מדובר בחומרים קלים במיוחד המפחיתים ממשקל המטוס ומכמות שריפת הדלק שבעקבותיו נחסכת גם פליטת פחמן דו חמצני לאוויר. ממחקר שנערך בנושא מדובר בהפחתה של 700 טונות פחמן דו חמצני לשנה. איך זה קרה? צלחות הקרמיקה הוחלפו בפלסטיק ומזלגות הפירות שמשקלם הממוצע עומד על 1,13 גרם ירד בעיצוב של וונדרס ל-1,08 גרם.

וונדרס מציין שכלי אוכל רבים כבר תוכננו על שולחנו בעבר, אך האתגר הגדול במקרה הזה היה להפוך את הלקוח מנוסע לאורח באמצעות הכלים. "הנוסע לצורך העניין, הוא כזה שעובר מנקודה אחת לשנייה" הוא מציין. "האורח לעומתו, נשאר לרגע ומרגיש רצוי".

בקרוב צפוי לצאת גם ספר צילומים שמתעד את כל שיתוף הפעולה בין המעצב המבוקש לאחת מחברות התעופה הטובות באירופה.

עוד מוצרים שווים בעיצוב מרסל וונדרס:
אהבה בשחקים: המזוודות שיעשו לכם חשק להחתים דרכון
בחלומות שלו: המצעים המטריפים של מעצב העל ההולנדי
ההולנדים כבשו את מילאנו

בקרו אותנו באינסטרגם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully