וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעבירו סוף שבוע חורפי ומושלם בבית

28.11.2014 / 16:31

בחרנו עבורכם 10 פריטים שיעשו לכם חורף חם, ממכר ואפילו רומנטי

כלבים מתכרבלים בשמיכה. ShutterStock
להתכרבל בשניים זה חוסך גם בחשמל/ShutterStock

חורף הוא לא רק קור, רוחות, גשמים ורטיבות. זו עונה של התכרבלות, רומנטיקה ורגעים שבהם הצפיפות הופכת ליתרון. אז במקום לקטר על דכדכת חורף שלא ממש מוצדקת באזור הלבנט שלנו, עדיף להיכנס למתכונת כזו שדווקא מעלה את הטמפרטורות. הרצון להישאר בבית לגיטימי ולפעמים הכרחי. אלו רגעים שאפשר ורצוי לנצל את הבילוי בחיק המשפחה ובני הזוג ולמצוא דרכים מקוריות להתחמם יחדיו.

בראש ובראשונה כדאי להצטייד בכמה כרבוליות או אם תרצו שמיכות טלוויזיה. כאלה שאפשר להתעטף איתן כאילו היו ממש כסות לגוף. יש דגמים גדולים ורחבים שאפשר להתכרבל איתם בשניים, ורצוי ללכת על הכיוון הזוגי כי מדובר בעוד דרך לשמור על החום למקרה שרוצים לחסוך בחשמל.

שמיכה על שטיח פלפי. ShutterStock
מלא בשערות וטוב גם לחיות המחמד - שטיח פלאפי/ShutterStock

פלאפיות ברצפה

שטיח מלא בשערות, כזה שכפות הרגליים טובעות בתוכו הוא הדגם המומלץ ביותר לחורף. הוא עשוי להוות תחליף נעים לנעלי הבית, אולי גם לגרביים ואפילו יכול לשמש כמצע נוח וידידותי לחיות המחמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ספל בעיצוב חורפי. ShutterStock
עוד סיבוב של תה, שוקו וקפה - ספל גדולה/ShutterStock

יפטור אתכם מריפייל

בחורף שותים יותר ויותר משקאות חמים. הגוף כמו מאותת בצורך להתחמם מבפנים וכך, הקפה, השוקו והתה מקבלים מקום של כבוד בימים אלו. העניין הוא שאם מתחשק ריפייל (מילוי מחדש) של אחד המשקאות החמימים הללו אך אין חשק לזוז מהמיטה או הספה בסלון, רצוי להצטייד בספל גדולה במיוחד. כזו שתפטור את הצעידה החוזרת למטבח.

נעלי בית. ShutterStock
לא מתוכחמות ובטח לא כאלה שעשויות מחומרים קשיחים - נעלי בית/ShutterStock

בית לרגליים

אם אין לכם יותר מדיי שטיחים בבית, גם לא פרקט או חימום תת רצפתי זה סימן שאתם צריכים נעלי בית בעונה הזו. רצוי שאלו יהיו נוחות ונעימות. לא מתוחכמות, לא אופנתיות ובטח לא כאלה שעשויות מחומרים קשיחים. כדאי לזכור שנעלי בית אמורות ללטף את הרגל ולתת לה תחושה של בית.

נרות. ShutterStock
עוד משהו קטן לאווירה הרומנטית - נרות/ShutterStock

אור קטן

אי אפשר להתעלם מהעובדה שחורף היא עונה רומנטית. יכול להיות שהקולנוע הפריזאי אחראי על המיתוס הזה, כך או אחרת זה עובד. אז כדי להשלים את התמונה הכללית נרות הם פרודוקט מאסט בימים הקרים. פעם אחזו בהם למקרים של הפסקות חשמל והיום, הם פשוט תורמים לאווירה מחממת שרוצים ליצור.

כריות. ShutterStock
ערימה שכיף לשקוע בה - כריות מכל הסוגים/ShutterStock

כריות והרבה

קטנות, גדולות, סרוגות, רקומות, קטיפתיות או פשתניות. כריות נוי מכל הסוגים וכמה שיותר מהם יצרו אווירה ותחושה מחממת בסלון, וגם בחדר השינה. השימוש בטקסטיל בא לידי ביטוי רחב יותר בחורף. נוח יותר לשקוע בהם כשהטמפרטורה יורדת ולהתחפר בתוך הערימה.

קנקן תה. ShutterStock
בעל משקל רב בתרבויות עתיקות/ShutterStock

תה פור טו

עזבו אתכם מקלישות בנוסח: "תה זה לחולים", מסורת הכנה ושתיית התה מכובדת ובעלת משקל רב בתרבויות עתיקות. תמציות וחליטות החלו לצבור תאוצה במחוזותינו ולכן, רצוי שיהיה בבית גם קנקן וכוסות המיועדים לכך.

ערכת סריגה. ShutterStock
לא רק סבתא סורגת/ShutterStock

סופרים עיניים

זה נכון שלא תמיד יש חשק לצאת מהבית בימים הקרים ומלבד הסדרות בטלוויזיה יש שמחפשים כיצד להעביר את השעות בנעימים. הבשורה המשמחת בדיוק עבור האחרונים היא שמלאכת היד חוזרת בשנים האחרונות למיינסטרים ואיתה, גם הסריגה. היא מיועדת לכולם ובטח שלא רק לסבתא.

קערת מרק. ShutterStock
חמים וטעים - מרק מהביל/ShutterStock

רק אותו

מיותר לציין את המאכל הרשמי של העונה. אז איך אפשר לבלות את הימים הללו בלי כלי המיועד למרק?!

מתחממים ליד האח בחורף. ShutterStock
דמיינו שאתם בבקתה קטנה באירופה - ויש שם כמובן אח/ShutterStock

בפנטזיה

זה נדיר שנמצא בישראל בית עם אח החושף להבת אש רותחת, אבל לא נוכל להתעלם מהפנטזיה הזו בימים הגשומים. אז קחו לכם ספר, הדליקו את תנור הספיראלה ודמיינו שאתם בבקתת עץ קטנה בכפר נידח באירופה, שהאח מכה בכם את חום האש החשופה.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully