וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתה סטיוארט עכשיו בתלת ממד

20.11.2014 / 15:45

למלכת הטיפים הבלתי מעורערת יש אימפריית תקשורת ושיווק, הוצאה לאור, אינטרנט, שידורי טלוויזיה וליין מוצרים לבית ועכשיו היא משיקה גם פריטים לעיצוב השולחן בתלת ממד

מרתה סטיוארט. Fernando Leon, GettyImages
גם בגיל 73 היא לא נחה - מרתה סטיוארט/GettyImages, Fernando Leon

כוהנת הלייף סטייל האמריקנית לא מפסיקה לחדש: חברת דפוס התלת-ממד מייקרבוט גייסה את מרתה סטיוארט וביחד הם פיתחו מגוון רחב של פריטים שניתן להתאים לכל לקוח בהדפסת תלת-ממד, בצבעוניות הייחודית לסטיוארט וב"אופי של עבודת יד". זהו שיתוף הפעולה הראשון של מייקרבוט עם חברה אחרת לפיתוח קו מוצרים, והם הלכו על בטוח עם חברת "מרתה סטיוארט ליבינג אומנימדיה".

החברה של סטיוארט, אימפריית תקשורת ושיווק, חולשת על ארבעה תחומים בהם הוצאה לאור, אינטרנט, שידורי טלוויזיה וקווי מוצרים. סטיוארט בת ה-73 זכתה להצלחתה תודות למיזמיה העסקיים, רבי המכר הרבים שכתבה ושתי תכניות טלוויזיה המשודרות גם היום בסינדיקציה. אך יותר מהכל סטיוארט היא מלכת הטיפים לטיפוח הבית והגינה ולמטבח, סוג של שילוב בין בתיה עוזיאל לאודטה על סטרואידים.

שתי החברות פיתחו יחד קו של אקססוריז לשולחן האוכל, שאת קבציה ניתן לרכוש בחנות הדיגיטלית של מייקרבוט, משם ניתן להדפיס את המוצרים לפי הזמנה. בין המוצרים החדשים תוכלו למצוא תחתיות לכוסות, חבקים למפיות, פמוטים עם תאורת led וכרטיסים לסידור ישיבה מותאמים אישית. כל אחד יכול להדפיס את המוצרים בביתו בעזרת מדפסת התלת-ממד הביתית של חברת מייקרבוט בשלושה צבעים ייחודיים לקו המוצרים החדש - צהוב-לימון, לבן-ביצה וירקרק - בנוסף ל-20 גוונים שכבר זמינים ללקוחות החברה.

"אנו נרגשים לעבוד עם מייקרבוט ולהביא את פלטת הצבעים שלנו הייחודית שלנו ועיצובינו לעולם הדפסת התלת ממד", אמרה סטיוארט במסיבת עיתונאים לרגל השקת הקולקציה. "הדפסת תלת-ממד מאפשרת לנו לעצב מוצר יעיל וחסכוני מבלי להתפשר על אופיו הארטיזנלי. באמצעות שותפות זו אנו יכולים להרחיב את המומחיות שלנו ולהרחיב גם את העסק שלנו גם לתוך העולם המרגש והחדש של הדפסת התלת-ממד", הוסיפה. בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח, שתי החברות הודיעו כי הן מתכננות להמשיך ולייצר יחד עיצובים וקולקציות נוספות של מוצרים, אך טרם נמסרו פרטים נוספים על הפרויקטים הבאים.

"אנחנו מעריצים גדולים של מרתה סטיוארט ושל העיצובים הייחודיים המזוהים איתה", סיפרה מנכ"ל מייקרבוט ג'ני לוטון בהודעה לעיתונות. "אנחנו חושבים שהעיצובים והצבעים שלה הם ממש התאמה טבעית להדפסה בטכנולוגיית תלת-ממד. לראות את מותג הלייף סטייל הנודע הזה מייצר עיצובים בהדפסת תלת-ממד זוהי עדות אמתית להשקפה החדשנית של החברה. דרך עבודה משותפת עם מרתה סטויארט ליבינג, אנחנו יכולים להרחיב את האחיזה שלנו בתחום ולהביא את אסתטיקת העיצוב של מרתה לקהל חדש לחלוטין".

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עוד חסר ברשימת המוצרים של מלכת הלייף סטייל?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרים חדשים בתלת ממד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראו מה אפשר לעשות מסלילים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרים לשולחן במראה של בד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully