וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הכרבולים: מצעד שמיכות טלוויזיה נעימות

כשקר וגשום בחוץ וכל שמתחשק זה לשכב בבית מול הטלוויזיה, רצוי שתהיה מונחת על הספה כרבולית מעוצבת וצבעונית שתעשה לכם נעים ועל הדרך תתרום ללוק של הסלון

כששעון החורף נכנס לתוקף וגוזר על כולם יום קצר וחשוך, הוא גם משרה באופן מידי אווירה חורפית וגורם לחשק עז להוריד את שמיכת הפוך ולהצטייד בכרבולית- שמיכת טלוויזיה נעימה ומפנקת.

מי שלא נפל קורבן לטלוויזיה בחדר השינה וצופה במרקע רק בסלון, בוודאי מכיר את הצורך בכרבולית שתעטוף ותחמם את הגוף בלילות החורף הקרים, בהם יותר נעים לשבת בבית מול הטלוויזיה ולשמוע את הגשם מטפטף על החלון מאשר להיות בחוץ, לקפוא מקור ולהירטב.

אם פעם היו גוררים מחדר השינה את הפוך ומתנהלים איתו בחוסר נוחות בסלון, היום הכרבולית הופכת למוצר מאסט, היא נשארת באופן קבוע על הספה בסלון ואף מוסיפה לדקורציה. כך, ניתן למצוא היום מגוון רחב של שמיכות טלוויזיה, בין אם כשמיכת יחיד או שמיכה זוגית לטובת הדביקים שמתקשים להיפרד. בנוסף, הבדים, הטקסטורות וההדפסים הם אינסופיים, כך שניתן יהיה להתאים לכל חדר מגורים את הכרבולית האולטימטיבית, כזאת שתהיה מעוצבת ובגוונים המתאימים לסלון וגם עשויה מבד מחמם ונעים לגוף.

כרבולית מיקרופייבר של ורדינון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully