וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד קפל: כל השיטות לקיפול כביסה

6.10.2014 / 14:11

עוד עונה חלפה וזה הזמן המושלם להתלבש על הארון שלכם. לסדר, לנער ולארגן. המדריך המלא לקיפול נכון וחכם של בגדים ושאר תוספות לבוש

אנחנו משקיעים במלתחה שלנו, רוכשים את הטרנדים הכי חמים וקונים את פריטי האופנה הכי לוהטים, אבל אם יש משהו שיכול להרוס לגמרי את הלוק שלנו הם בגדים מקומטים. לעיתים קרובות אנחנו עושים טעויות שגורמות לבגדים שלנו להתקמט, ומצריכות לבלות שעות נוספות עם המגהץ. אז כדי שהבגדים שלכם לא "יזדקנו" בטרם עת, הנה כל טעויות הקיפול שכדאי להימנע מהן.

כביסת תינוקות. ShutterStock
כביסת תינוקות/ShutterStock

אל תשאירו את הבגדים בתוך המייבש

כשמייבש הכביסה סיים את הפעולה שלו, יש להוציא מיד את הבגדים. כשהבגדים נשארים זמן רב בתוך המייבש הם מתחילים להתקמט. אך אם שכחתם לשלוף את הבגדים מהמייבש או שאין לכם זמן לעשות זאת באותו הרגע, דעו כי ישנם מייבשי כביסה בעלי תכנית למניעת קמטים.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

נערו את הבגדים

לפני שאתם מקפלים את הבגדים בארון, מומלץ לנע אותם היטב. הניעור עוזר לקפל את הבגדים באופן חלק יותר, כך שכל שמלה, חצאית או חולצה יונחו באופן מושלם על המדף.

סידור ארון הבגדים. ShutterStock
ישמרו בהחלט על שמירה על הסדר/ShutterStock

השתמשו בקולבים

יש בגדים שפשוט לא נועדו להיות מקופלים. פריטים העשויים מבדי ניילון, משי ופוליאסטר צריכים להיות תלויים על קולב על מנת שצורתם המקורית תישמר ושלא יתקמטו. לעומת זאת, את חולצות הטי שרט והסוודרים ניתן לקפל מבלי לחשוש מקימוט.

חזייה. ShutterStock
המנעו מלקפל את החזייה לחצי/ShutterStock

קיפול חזיות

בנות יקרות, אם אתן רוצות שהחזיות שלכם יישמרו לאורך זמן, חשוב שתימנעו מלקפל כל חזייה לחצי. פעולה זאת פוגמת בריפוד של החזייה ועלולה לקלקל את צורתה. במקום זאת הניחו חזייה אחת על השנייה בשורה, ממש כמו שנוהגים לעשות בחנויות הלבשה תחתונה.

גרביים. ShutterStock
גלגול של של הגרביים יפגע באלסטיות/ShutterStock

גלגול הגרביים לכדור

אמנם גלגול זוג גרביים לכדור מונע מהגרביים להתבלגן במגרה, אבל הרגל זה גורם לאלסטיות של הגרביים להיפגע. כדי לשמור על הגרביים, מומלץ להניח גרב אחד על השני ולקפל אותם לשניים.

סוודרים צבעוניים מקופלים. ShutterStock
המשימה הגדולה - קיפול כל הסריגים/ShutterStock

קיפול סוודרים

כפי שצוין, סוודרים ניתן בהחלט לקפל אבל חשוב לעשות זאת נכון: לעולם לא לקפל סוודרים או חולצות במחצית אורכם. דבר זה יגרום לכך שכשתלבשו את הסוודר יופיע לכם קמט בדיוק באמצע. אז איך כן מקפלים את הסוודרים? הניחו את הסוודר כשהחזית הפוכה וקפלו כל זרוע ישר אחת על השנייה. קפלו את צידי הסוודר לאמצע, כך ששני השרוולים ייפגשו במרכז. קפלו את הסוודר פעם או פעמיים, בהתאם לאורכו ולשטח האחסון שלכם בארון והפכו אותו.

אילוסטרציה. ShutterStock
תודו שכך יותר נעים/ShutterStock

אחסון סוודרים מקופלים

הנה תרחיש שבטח קרה לכם: קיפלתם את הסוודרים במדף העליון וכשרציתם להגיע לאחד מהסוודרים האהובים עליכם, גרמתם לכל הערימה ליפול לרצה ולהתקמט. הפתרון הוא להניח את הסוודרים במדף נגיש ותחתון ודווקא פריטים קלים יותר כמו חולצות טי-שרט להניח במדפים העליונים.

שיטות יעילות לייבוש כביסה. ShutterStock
רוצים גם מראה כזה? תתחילו להשקיע/ShutterStock

אביזרים לקיפול בגדים

אם ניסיתם ליישם את כל העצות ובכל זאת לא הצלחתם לקפל את הבגדים באופן מדויק ולהימנע מקמטים, דעו שישנם אביזרים שיכולים להקל עליכם במלאכת הקיפול: בחנויות לאביזרי בית וברחבי הרשת ניתן למצוא אביזרי קיפול הבנויים משלוש כנפיים. כל שעליכם לעשות הוא לפרוש את הבגד על מתקן הקיפול, לקפל ולפתוח את הכנפיים בזו אחר זו, וכך הבגדים שלכם יתקפלו בצורה מושלמת.

תנו טיפ ניקיון שווה ותוכלו לזכות במארז מפנק לחג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully