וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסה וארבעה: חמישה פריטים סנטימנטליים של מיכאלה ברקו

מיכאלה ברקו

8.10.2014 / 11:13

מיכאלה ברקו עברה הרבה דירות ומדינות בחייה שלימדו אותה לא להקשר יותר מדיי לחפצים, אבל יש כמה פריטים שקרובים במיוחד לליבה ולהם, ברקו נותנת מקום של כבוד בחייה

עברתי הרבה דירות בחיי. הרבה כתובות וערים שונות ולכן, אני משתדלת שלא להקשר יתר על המידה לחפצים. זה חסר משמעות בחלוף השנים. כשהילדים נכנסו לחיי המגמה הפכה אפילו חזקה יותר. בשלב הזה של החיים מבינים למה יש לתת חשיבות גדולה ואיפה כדאי להרפות את הרגל מהגז. אבל יחד עם אלו, אני מוכרחה להודות שיש עדיין כמה חפצים מסוימים שקרובים במיוחד לליבי. יש להם מקום של כבוד בבית ועל חלקם אני ממש מגינה בחירוף נפש בכל מעבר דירה. ביניהם יש את הפריטים שקיבלתי מהמשפחה ועם זה רבים בטח מזדהים. יש לכלים האלו כוחות וערכים אחרים.

מיכאלה ברקו. נמרוד סונדרס
חמסה אחת מהאוסף הגדול בבית/נמרוד סונדרס

חמסה מקיר החמסות בבית

יש לי אוסף עצום של חמסות על הקיר במטבח בבית. כל פעם אני מוסיפה עוד ועוד. במעברי הדירות חלק נשברו או הלכו לאיבוד, אבל הקיר הזה עדיין מכובד ומרשים. יש לי משיכה לצורה הזו ובכלל אני מאמינה באמונות טפלות אז לא מזיק לשים חמסה בבית על כל מקרה.

מיכאלה ברקו. נמרוד סונדרס
לא סנטימנלי אבל גורם לצחוק גדול - החדש של ניצני/נמרוד סונדרס

הספר החדש של יאיר ניצני - "מרים גבה"

אני מאוד אוהבת לקרוא. למרות היום העמוס שלי אני מקפידה תמיד לקרוא אפילו שורה אחת, לא משנה באיזה תחום. הספר החדש של יאיר ניצני "מרים גבה" הוא אמנם לא פריט סנטימנטלי, אבל הוא קרוב לליבי בתקופה האחרונה, הוא מצחיק אותי, גורם לי נחת ומרים לי את שתי הגבות גם יחד.

מיכאלה ברקו. נמרוד סונדרס
מבית אבא/נמרוד סונדרס

כוס כסף שניתנה בהולדת אבי

כל תינוק יהודי מקבל כוס כסף בהולדתו. אבי ז"ל שאליו הייתי קשורה מאוד, נפטר לפני 8 שנים, העניק לי את הכוס הזו למזכרת והיא הפכה להיות אחד הפריטים החשובים לליבי.

מיכאלה ברקו. נמרוד סונדרס
אף אחד בבית לא טועה למי שייכת הכוס קפה הזו/נמרוד סונדרס

ספל הקפה של הבוקר

היא לא יפה במיוחד, לא יקרה במיוחד ולא מעוצבת במיוחד אבל היא הכוס של הקפה הראשון של הבוקר. יש עליה את האות M ואף בן בית לא יכול לטעות בה. זו הכוס שלי. איתה נפתח היום וראוי לתת לה את הכבוד שלה.

מיכאלה ברקו. נמרוד סונדרס
מסבתא למדה להדליק נרות/נמרוד סונדרס

פמוטי כסף מסבתא

את פמוטי הכסף האלה, קיבלתי מסבתא שלי הרבה לפני שהילדים נולדו. סבתא היא זו שלימדה אותי להדליק ולברך על נרות של שבת, וגם כשחייתי בחו"ל בגיל צעיר הקפדתי לעשות את זה. אני מאוד מחוברת ליהדות ולמסורת ולכן, גם הפמוטים האלה הפכו להיות אחד מהפריטים החשובים לי.

לכל הכתבות עם מיכאלה ברקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully