וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורום זורום: כך תנקו את האמבטיה

סאני סופט

8.8.2014 / 12:45

העובש, האבנית והרטיבות הם רק חלק מהמלחמות שיש לנצח בהן כשמנקים את האמבטיה. כך תתנו את הפייט הטוב ביותר

שבוע שלם שהאיש הנקי שלי לא היה פה לצידי. הוא יצא בבוקר יום ראשון עם ביתי הגדולה לקמפינג כפי שהוא קרא לו "אין מחנה קיץ של הצופים? אני אעשה לך מחנה אמיתי", והוא למעשה מסע הכנה לקראת טיול הבת מצווה שלה. להראות לה קצת שטח ולקשור קצת סנאדות ובמבוקים. כמובן שהוא לא יצא לבד ואיתו, התחרפנו עוד 5 אבות עם בנותיהם. תכל'ס? קטע מגניב אבל לעזאזל, למה בחום ובחול? למזלי לא התבקשתי להגיע ונשארתי בבית לנקות.

הימים עברו להם ברגיעה ובשגרת הניקיון הסטנדרטית שלי, בין טאטוא לשטיפה, בים קרצוף להברקת חלונות. אבל יום לפני שהגיחו חזרה נפלה עלי ההבנה שלמעשה, הם לא עשו מקלחת אחת הגונה כל השבוע. כן, הם נשטפו במי מעיינות ונחלים אבל לא התבצע שם ניקיון יסודי והחול, בוודאי דבק בהם במקומות שהם אפילו לא מדמיינים. החלטתי להשקיע במיוחד ולנקות להם את האמבטיה כדי שירגישו בה ממש כמו מלכים.

חדר האמבטיה הלבן שלי יכול להיות לבן יותר, אין ספק בכך. לשם המשימה עברתי לסקוץ' פלסטיק ולתמיסה העשויה כוס חומץ ו-4 כוסות מים רותחים. בשיטתיות עברתי סביב הקירות האמבטיה תוך שאני מתיזה בכל פעם מעט על הקירות ומקרצפת בעדינות, כדי שלא ישרטו אריחי הענוגים. אחר כך עברתי עם הג'ט הזריז והקרמיקה, סיימה את היום מבריקה כמו אחת שיצאה מידיו של קבלן. החיבורים בין הרצפה לקירות היוו בעיה בהתחלה אבל לאחר ששאבתי אותם עם הדייסון שלי, עברתי לשימוש במברשת שיניים ושפשפתי במרץ כדי שלא להיקלע לפינות חשוכות ודוחות מדי.

הגעתי אפילו לפינות בקירות, שם מטפס לו לפעמים מעט עובש שמצטייר כאבסטרקטי וחופשי ולא מראה סימנים של עקביות במקומות בהם נוגע. טיפסתי על סולם ובעזרת סמרטוט וקצת אקונומיקה הורדה האבן מעל ליבי. גם העובש. אבל כשזה מגיע לעובש על אריחים זה כבר סיפור אחר ורק מסיר שומנים יכול לעזור כאן. לא יותר מדי כדי שלא תתעלפו מהריח אבל שפריץ פה ושם יכול לספק את הסחורה.

החלק הבעייתי מכולם הוא אולי פסי הסיליקון שבין האמבטיה לקיר שם מצטבר לפעמים עובש שחור שמאוד קשה להסיר. ובכן, לצערי הדרך היחידה להוריד אותו הוא להחליף אותו. הניסיונות להסיר אותו בעזרת חומץ ובעזרת אקונומיקה לא צלחו. אפילו לא בעזרת החומרים הטובים ביותר להסרת אבנית. לכן, אם אתם רואים שהעובש השחור רק מתחיל להתפשט, ממש בנקודות מינימליות – אל תתעצלו! עצרתי אותו בגופי כשהתזתי חומר נגד עובש וכך נמנעה התפשטות המגיפה. אם בכל זאת אתם לא כמוני והתעצלתם, אני מציעה פשוט להחליף את הפס. זה לא סיפור נוראי ובעזרת אקדח סיליקון גם אתם תוכלו להיות שיפוצניקים לרגע.

הברזים שופשפו בעזרת מטלית עדינה וחומר מסיר אבנית ובן רגע הפכו לחדשים. זהו, האמבטיה מוכנה לגבר המטונף שיבוא וירגיש כאילו הוא באמבטיית פאר בבית מלון, למרות שהוא בסך הכל מתקלח במקלחת הביתית שלנו. על מדף הסבונים שלנו התווספו ריחות הפצ'ולי, הלוונדר והווניל מסבונים, גרגרי מלח ושמנים. הכל כדי שיצא מהאמבטיה הזו מאושר. וגם נקי כדי שבכל זאת לא יטנף את הבית.


עוד טורי ניקיון של חולת הניקיון שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully