וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: מה קורה בארון של ליאת אשורי?

13.7.2014 / 9:23

תאמינו או לא, ליאת אשורי - הכהנת הגדולה של ארון הבגדים דווקא מזניחה את הארון הפרטי שלה. הטיפ הגדול שלה בניקיון הבית קשור באופן מפתיע לאור היום

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, הסטייליסטית ליאת אשורי.

איזה אזור בבית את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה במיוחד?
אני ממש מקפידה לנקות את המטבח והשירותים. המטבח הוא אזור שמתלכלך מהר ולכן אני מקרצפת אותו, מנקה את הארונות ומקפידה שלא יישארו כלים מלוכלכים בכיור. השירותים זה כמובן מקום שחשוב לנקות בגלל היגיינה. למרות שאני סטייליסטית ומסדרת ארונות של לקוחות רבים, דווקא ארון הבגדים שלי ממש לא מסודר, והארון של בן הזוג שלי אסי הרבה יותר מאורגן משלי. כשאני ממהרת להוציא בגדים מהארון אני שולפת אותם במהירות והכל מתבלגן. מה שנקרא "הסנדלר הולך יחף".

מה הטיפ שלך לניקיון?
כדאי לנקות כל דבר פעמיים ברצף ובאור יום. זה מביא לתוצאה הטובה ביותר.

חווית ניקיון שתזכרי תמיד
כשאני ובן זוגי חזרנו מטיול בקוסטה ריקה, אווררתי את הבית. תוך כדי ניקיון פתחתי את הוויטרינה בסלון וגיליתי קן ציפורים, שכלל הרבה לכלוך וזוהמה. לא הייתי מסוגלת להרים את הקן בעצמי אז בן הזוג שלי פינה את הקן וניקה יסודי את האזור. אני זוכרת את האירוע הזה כחוויית ניקיון טראומטית וככזו שאזכור תמיד.

עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
לא תאמינו עם מה מרגול חופפת את השיער
מה פטיש הניקיון של דידי הררי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully