וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) של כוכבים: דון לני גבאי על מטאטא

6.7.2014 / 9:03

היא נחשבת לבלבוסטע בין החברים, מקרצפת את הכיתה אחרי לימודי המשחק ומקפידה בדירתה על כיור מנצנץ. דון לני גבאי חושפת סודות מלוכלכים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, דון לני גבאי.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
באופן כללי בחיים הפטיש שלי הוא ניקיון. תמיד צוחקים עליי שאני מגיעה לאנשים הביתה ומתחילה לסדר ולנקות ולעשות להם כלים. אני אוהבת שכל מקום שאני נמצאת בו נקי ומסודר כי אז המוח שלי גם מסודר. בתור ילדה הייתי הכי מבולגנת בעולם, אי אפשר היה להיכנס לחדר שלי מרוב לכלוך ובלגן ואימא שלי הייתה עושה חרם על החדר שלי ולא מנקה אותו.

איזה אזור את מקפיד לנקות בתדירות גבוהה?
חדר שינה. תמיד כשאני יוצאת מהבית בבוקר ליום עמוס של לימודים חשוב לי להשאיר את המיטה הכי מסודרת ומתוחה ,שאחזור בלילה הביתה אסתכל על המיטה ואקפוץ לתוכה לשינה ערבה. יש לי גם פטיש עם ניקיון של הכיור באמבטיה, לא יכולה לסבול שערות ושאריות של משחת שיניים.

מה הטיפ שלך לניקיון?
מטליות לחות לניקוי הרצפה. במהלך השבוע העמוס אין תמיד זמן להרים את כל הבית ולעבור עם מים וסמרטוט אז שתי מטליות לחות וסגרתם את כל הבית וגם יש ריח טוב.

חווית ניקיון שזכורה לך במיוחד
בבית ספר שאני לומדת בו (יורם לוינשטיין) אנחנו אחראים לסדר וניקיון החדרים שאנחנו עובדים בהם. אנחנו מחלקים בינינו את העבודה ואני תמיד מבקשת לטאטא, לשטוף ולסדר את החדר. ככה כולם מרוויחים מהסיטואציה- גם חסכתי להם עבודה שהם לא אוהבים לעשות וגם אני זוכה בכמה רגעים של אושר עילאי. הכינוי שלי בכיתה הוא- אשת המטאטא (ולא בגלל שאני מכשפה).

עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים בוואלה! בית ועיצוב:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
לדנה רון מסתובב הראש
לא תאמינו עם מה המרגול חופפת את השיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully