וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: לוסי דובינצ'יק בלגניסטית

25.5.2014 / 7:53

היא שוכחת להוריד את הכביסה שנתלתה לפני שבוע, כשהיא מבשלת גם המטבח שלה אוכל ולמרות שהיא חיה בשלום עם בלגן לוסי דובינצ'יק לומדת מאימא איך בכל זאת שומרים על בית מסודר

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של לוסי דובינצ'יק.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אין לי שום פטיש לניקיון הבית, כי אני די בלגניסטית. ניקיון זה לא ממש בראש סדר העדיפויות שלי ואני אוהבת לפזר את הבגדים שלי לכל עבר כי ככה זה מרגיש לי שזה הבית. אבל למרות זאת, מאז שעלמה הבת שלי נולדה אני מנסה להקפיד יותר על ניקיון. שמתי לב שהיא כמוני, לא ממש שומרת על סדר אז שתינו מנסות להתחנך מחדש וללמוד איך לשמור על בית נקי. מי שעוזרת לנו זאת אימא שלי שנותנת לי כל מיני משימות. היא מכירה אותי ויודעת שאני מסוגלת לשכוח שתליתי כביסה לפני שבוע, אז תמיד היא מתקשרת להזכיר לי.

איזה אזור את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
אני מקפידה בעיקר לנקות את המטבח, כי אני אוהבת לבשל והמטבח אוהב גם הוא לטעום מהאוכל שלי ולהתלכלך.

מה הטיפ שלך לניקיון?
לטפל בכל דבר באותו רגע ולא להשאיר לאחר כך. כשדוחים את המשימות זה גדל למשהו מפלצתי, אז צריך לסיים באותו רגע את המטלות.

חוויית ניקיון שתזכרי לעד
לפני שנה כשאמא שלי הגיעה אליי הביתה היא גלתה שהבגדים שלי חצי מהם דהויים וחצי מהם נשרפו בשמש. לי זה לא ממש היה אכפת, אבל לה זה הפריע. היא הבינה שצריך לעשות מהפך ולמדה אותי איך לתלות כביסה. בכלל כל השיחות בנושא ניקיון שלנו משעשעות. היא מסבירה לי כמו לתינוקת איך צריך לדאוג לבית מסודר.

רוסלנה רודינה בלבוסטה

לא תאמינו איך מרגול חופפת את השיער

מה רונית יודקביץ' עושה עם אפטרשייב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully