וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מנגל קומפקטי ומעוצב

7.5.2014 / 9:05

חג המנגלים חלף אבל הוא שפתח את העונה באופן רשמי ןלכן, הבאנו לכם המלצה אלגנטית למנגל מפונפן וקופסאות אחסון נוחות למזון. עוד בהמלצות של השבוע יריד לייף סטייל בחדרה וכיסוי מושלם לאייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להפוך את הנפנוף למפונפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסח ויום העצמאות מאחורינו מה שמכריז באופן רשמי שהחלה עונת הנפנופים. מי שחפץ ביקרו של הסיח מוזמן להתפעל מהגרילר המדליק מבית Sagaform המצטרף למדף המנגלים 'טו-גו'. הפעם, מדובר בדלי BBQ לוהט וקומפקטי עם ידית נשיאה, המותאם במיוחד לאירועי ברביקיו ספונטניים- בפארק, לקמפינג, על חוף הים ועד למרפסות אורבאניות. הגרסה החדשה שמשיק המותג השוודי מתהדרת בפורמט אקסטרא-לארג' מעוצב ומשופר, קל לנשיאה, אחסון וניקוי בתוספת איכויות צלייה מצטיינות. המוצר מורכב משני תאי מתכת הנערמים אחד על השני עם 2 תופסני נעילה. בתא העליון מיכל פחם ורשת צלייה נשלפת מפלדת אלחלד, בעוד חציו התחתון והמחורר משמש כעמדת בסיס, תמיכה ואוורור המסייעים בהפצת חום הגחלים במהירות אופטימלית. מידות: גובה: 37 סנטימטר. קוטר:38 סנטימטר. משקל:3 קילוגרם. מחיר: 49.90 אירו (לא כולל משלוח) להשיג באתר.

(מאת: מילי טל שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואפשר לנייד אותו בקלות -מנגל נישא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפלאפון שלנו מזמן לא רק חפץ אלא החבר הכי צמוד אלינו, ולחברים כמו לחברים צריך להתייחס יפה וגם לקנות מתנות לפעמים. סטודיו אמריקאי לעיצוב תעשייתי בשם NATIVE UNION שעוסק בעיצוב למוצרים דיגטליים יצר כיסוי יפייפה לאייפון 5 ו-5s. הכיסוי עשוי מעץ דובדבן, ושומר על ההדפס הטבעי של העץ, כך שכל כיסוי הוא בעצם יחיד במינו ואין שני לו. בחלקו העליון של הכיסוי קיים פס אלכסוני מפלסטיק גמיש וצבעוני שמגיע בחמישה צבעים לבחירה, כתום, טורקיז, שחור, לבן וכחול. אחרי שתלבישו את האייפון שלכם בכיסוי האלגנטי הזה, תהיו מוכנים לרכוב איתו גם לכיוון השקיעה, זה בהנחה שעוד לא עשיתם את זה עד עכשיו. מחיר: 40 דולר, להשיג באתר.

(מאת: ליהי שורש)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסוי אייפון מעץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם בצבעים לבחירה - 40 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקרן שביט יש סטייל, טעם בעיצוב הבית ויכולת לנבא ולייבא טרנדים מרחבי העולם. בשנים האחרונות היא מתחזקת בלוג בשם: "טוב ויפה" ובמקביל היתה מקיימת מכירות ביתיות קטנות מלאות סטייל ויופי. בשנתיים האחרונות, כשבמכירות הביתיות כבר לא היה מקום להכניס סיכה ואם לא הגעת שעה אחרי תחילת המכירה לא יכול לזוז מרוב עומס האנשים שרוצה לדעת מה הביאה הפעם אשת העולם, הגדילה את העסק וכפעמיים בשנה מקיימת את מכירות הקולאז' סייל. הפעם, המכירה תתקיים לצידו של נחל חדרה, ותשלב מגוון רחב במיוחד של יוצרים ומוכרים מתחומי הבית, הביגוד והילדים. בין המציגים: Yooletta - מוצרי נייר, כלים של dreams & wishes, נעלי Collegien, מצעים של Desigual וכמובן הגלביות היפיפיות של קרן שביט שמעצבת אותם בעצמה לילדות ולנשים. המכירה מתקיימת באווירה כפרית עם אוכל טוב, מוזיקה של דיג'יי אורלי והשראה מקנה מידה בינלאומי. חמישי 10:00-22:00 שישי 9:00-17:00. במתחם Eco, איזור התעשייה הישן 31, חדרה.

(מאת: רוני קדר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכירת לייף סטייל של קרן שביט בחדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קערות אירוח הן לא מוצר חדש וסביר שלכל אחד יש כמה קערות מסוג זה במטבח. אך מי שמארח לעיתים קרובות בוודאי מכיר את בעיית האחסון. קערות וצלחות נערמות אחת על השנייה, כך שלא נשאר מקום לאחסן כלים נוספים בארון. חברת בראס חשבה על דרך נוחה לחסוך במקום והתוצאה היא סט של שש קערות לאירוח הנכנסות זו לזו בגדלים שונים. היות והקערות נכנסות אחת בתוך השנייה מתפנה מקום בארון האחסון. הקערות מתאימות להגשה של כל סוגי המאכלים, הן מגיעות בצבעים שונים ומוסיפות קצת צבע ועניין לשולחן. בנוסף, הקערות עשויות מפלסטיק ועל כן הן נוחות גם להגשת מאכלים לילדים ולשימוש בחיק הטבע. כידוע עונת הפיקניקים בעיצומה וכלים מסוג זה יעבירו את הפיקניק ללא חשש שאחד הכלים יישבר. סט של 6 קערות- 129 שקלים בחנות הדגל של Brass במתחם ONE DESIGN, האצ"ל 53 ראשון לציון; סניף במתחם הנמל החדש יריד המזרח תל אביב; במשרדי החברה בכניסה לקיבוץ חורשים.

(מאת מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליהנות מארוחה מסודרת - קופסאות אחסון מזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully