וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: הכל בסדר אצל ליהי אלון?

22.4.2014 / 14:53

ליל הסדר כבר חלף אבל בבית של ליהי אלון הסדר מוכרח להשמר כל השנה. זה עושה לה סדר בחיים גם אם סביבת המגורים לא ממש מקורצפת ומבריקה

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של הדוגמנית ליהי אלון.


מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
מדובר בעיקר בסדר שחייב להיות בבית שלי. סדר גם משרה אווירה של סדר בחיים ושהכל נמצא במקום זה נעים וכיף. אם אני חוזרת הביתה ויש בלגן אז זה מלחיץ אותי ונורא קשה לי לעמוד מול חוסר הסדר.

איזה אזור מקפידה לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
אני מסדרת הכל כל הזמן. אין חדר מסוים שעליו אני שמה את הפוקוס כמה שזה ישמע מוזר. אני מקפידה פשוט לארגן את כל הבית. זה חשוב במיוחד כשיש ילדים קטנים. אני גם לא מתעצלת לנקות אבק כי משום מה יש לנו בבית הרבה אבק שרואים אותו והוא בולט לעין ומציק.

יש לך טיפ שווה לניקיון?
באופן אישי אני משתדלת שהעוזרת תנקה פעם בשבוע את החדרים והאמבטיות, ובשאר הימים אני דואגת כל הזמן לסדר. כשהבית מסודר זה משרה אווירה של ניקיון, גם אם הבית לא באמת נקי.

מה רונית יודקביץ' עושה עם אפטרשייב?

רוסלנה רודינה עושה פנלים

נטלי דדון לא יוצאת מהארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully