וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואט אה-סטורי: עיצוב חלונות הראווה של רשת "סטורי"

19.3.2014 / 8:57

אומרים שכל בית צריך מרפסת. מסתבר שגם כל חנות. ברשת חנויות "סטורי" המוכרת לכל פאשניסטה בתל אביב, שוב מחליפים את חלון הראווה ומספרים מה עומד מאחורי החלונות שהתגלו לאחרונה כסיפור הצלחה

צילום: עידו שחם; בימוי; גיא גורן; עריכת וידאו: רן צימט

חלון ראווה מספק לנו הצצה לסחורה הנבחרת שמוצעת בחנות. עיצוב חלון הראווה הוא למעשה כרטיס הביקור של המותג באשר הוא, בין אם מדובר בכזה המציע רהיטים, בגדים ולפעמים אפילו מזון. הוא שיכול להכריע האם הלקוח יכנס לחנות ויפתח בשופינג סוער או לחילופין יתעלם וידלג היישר לעבר החנות הבאה. ברשת חנויות מותגי האופנה "סטורי" המוכרת לכל פאשניסטה בתל אביב, מעצבים את החלון אחת לשלושה חודשים ומצליחים למגנט בכל פעם את מבטם של העוברים ושבים.

"הפעם בחרנו לעצב את חלון הראווה בהשראה של מרפסות". מציינת דורון צין מנהלת תחום ויז?ואל ב-911 אופנה וסטורי. "בכל עונה משתנה עיצוב החלון והקונספט לעתים מושפע ממותגי החנות אך ישנם מקורות רבים אחרים להשראה". המטרה בעיצוב חלון הראווה של סטורי היא כמו שמו, לספר סיפור ולהכניס את הלקוח לתוכו באמצעות העיצוב הייחודי. המרפסות שנבחרו לככב העונה הבאה צוידו במראה אורבני של אופניים מעוצבות, אדניות מלבלבות ואלומות אור שמעניקות לכל הסט המעוצב והקטן שמקדם את החנות, מראה אותנטי וקסום שבא לצלול לתוכו.

מעצבים את חלון הראווה של נעמה בצלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully