וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: לדנה רון מסתובב הראש

9.3.2014 / 12:22

מכבסת, תולה ושוב מכבסת ושוב תולה. לדנה רון מסתובב הראש מרוב הכביסות שהגברים אצלה בבית מייצרים. מה הטיפ שלה להשאר שפויים?

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, הסודות המוכתמים של דנה רון.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אני בן אדם של כביסות. מפעילה שלוש מכונות ביום. יש שלושה גברים בבית. אני גרה עם שני הבנים ועם בן זוגי יריב, שמייצרים כמויות גדולות של כביסה. הם לובשים פעם אחת חולצה ומיד זורקים אותה לכביסה, מתנגבים עם מגבת לידיים, מגבת למותניים ומגבת לכתפיים ומשליכים מיד לסל. לכן, אני מוצאת את עצמי כל יום עומדת מול המכונה, מגהצת ותולה כביסה.

איזה אזור מקפידה לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
אני מקפידה במיוחד על ניקוי הסלון. זה החלק המרכזי בבית שבו בני המשפחה מתכנסים ויושבים מול הטלוויזיה. בסלון אני גם מארחת הרבה חברים ולכן חשוב לי שהוא יהיה נקי. הכלבה שלנו, מישמיש, משירה שיערות אז אני מנקה בעיקר עם שואב אבק את השטיחים, הספות וגם את הרצפה, במקום להשתמש במטאטא.

מה הטיפ שלך לניקיון?
אני מעדיפה להשתמשב חומרים רכים אבל אפקטיביים, בריח לימון. בין אם זה ספריי רהיטים, מטהר אוויר או מנקה שירותים- אני תמיד אעדיף אחד בריח לימון שמאוד מרענן. אני לא חובבת אקונומיקה. היא אגרסיבית מדיי. פעם ניקיתי את הבית עם אקונומיקה ולבשתי את הג'ינס האהוב עליי. קיפלתי אותו כדי לא להתלכלך אבל בכל זאת, בא לי שפריץ על הג'ינס. חברה אמרה לי למלא את האמבטיה בכמות מסוימת של אקונומיקה ומים ולהשרות את הג'ינס. חשבתי שזה יהפוך אותו לבהיר ויפה אבל נהיו לו כתמים כמו על חולצות משנות השבעים. המשכתי ללבוש אותו אבל אחרי שחברות שלי אמרו להעיף אותו נפטרתי ממנו. אולי בעקבות הסיפור הזה יש לי טראומה מאקונומיקה.

מהו פטיש הניקיון של רוסלנה רודינה?

מה שלי גפני עושה לפני השינה

נטלי דדון לא יוצאת מהארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully