וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידה: איקאה קריית אתא מחממת מנועים

ב-11 במרץ איקאה תפתח את סניפה השלישי בקריית אתא. כמה לקוחות צפויים להגיע לסניף החדש ביום הפתיחה?

11 שנים אחרי פתיחת הסניף הראשון בנתניה, ו-4 שנים מאז נפתחו שערי הסניף בראשון לציון, איקאה מחממת מנועים לקראת הסניף החדש שהוקם בקריית אתא. ב-11 במרץ זה שוב יקרה. מאות ישראלים מאזור הצפון יצבאו על דלתות הענקית הכחולה כדי להביא לביתם כמה פריטים מייד אין שבדיה. אמנם מדובר בסניף שלישי של הרשת, עם אותו תמהיל רהיטים, מוצרים ונקניקיות בדיוק, אלא שהפעם הגישה לצפוניים נוחה במיוחד והאירוע מציין אף את כניסתו של המנכ"ל שוקי קובלנץ לתפקידו החדש.

הסניף הצפוני ששוכן במתחם מסחרי בצמוד לצומת אתא, משתרע על 97 דונם. הוא כולל בין היתר מרכז מסחרי, שטחי חניה ותחנת תדלוק, בהם יועסקו למעלה מ- 1,000 עובדים. היקף ההשקעה במיזם המסחרי עומד על סך של כ- 600 מיליון שקלים. שטח החנות המסחר חולש על 27 אלף מ"ר.

הסניף הראשון של הרשת שנפתח בנתניה ב-2001 ולווה בבאז גדול במיוחד, סחף למחוזותיו ביום הפתיחה כ-40 אלף לקוחות. סניף ראשון לציון הוריד את הנתון האמור ביום הפתיחה ל-15 אלף לקוחות שהסתערו על הדלתות. עכשיו, אחרי שהישראלים כבר התרגלו לנוכחות השבדית כמעט בכל בית בישראל נותר רק לעקוב אחר כמות הלקוחות שיבקשו להידחף בין מסדרונות הקרטונים הארוכים בתחילת חודש מרץ. מאיקאה מוסרים כי נכון לעתה הצפי עומד על 17-20 אלף לקוחות שיבקרו ביום האמור.

איקאה, דרך חיפה 52, קריית אתא

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully