וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מכשיר להכנת קאפקייקס ומסננת מעוצבת

מסננת כיור שנזרקת לפח האשפה יחד עם הפסולת, סל כביסה לנשיאה עם ידית וקאפקייקס מתוקים לקראת הולנטיינס. 4 המלצות לסיום השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסננת לכיור המטבח מחומר מתכלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סינק סקין פיתחה מסננת צבעונית לכיור המטבח העשויה מחומר מתכלה שניתן לזרוק אותה יחד עם הפסולת המצטברת בכיור. שרון יחיה, המעצב, מסביר שייחודה של המסננת הוא בהקטנת המגע עם האשפה המצטברת בכיור, כך שאפשר לזרוק את הלכלוך עם המסננת בגמר השימוש או להשיבה לשימוש חוזר.

מעבר לעובדה שמדובר במוצר השומר על איכות הסביבה, המסננת מוסיפה צבע ועניין לכיור, שבדרך כלל צבעו אחיד ולעיתים אף משעמם.

10- 19 שקלים (תלוי בעיצוב וברשת בה נמכר המוצר) ברשתות וחנויות מתמחות, בנוסףהמסננת תוצג בביתן מכון היצוא בתערוכת העיצוב הבינלאומית Ambiente בפרנקפורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סל כביסה עם ידיות נשיאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין בית שלא מחזיק בסל כביסה כדי לאסוף את הבגדים המלוכלכים עד שהם מגיעים סוף סוף למכונת הכביסה. אחת הבעיות היא שלא תמיד סל הכביסה ממוקם בסמוך למכונת הכביסה ומי שאחראי על הכביסה באותו היום מוצא את עצמו הולך הלוך חזור מסל הכביסה לכיוון מכונת הכביסה.

חברת BRASS, מצאה את הפתרון, סל כביסה עם פתח מעוגל להכנסת הכביסה שנסגר במגנט. את הקצוות של הפתח ניתן להרים ומתקבלות ידיות נשיאה. בנוסף, הסל המעוצב בצורה מלבנית ובעל נפח של 55 ליטר, הוא בעל יציבות חזקה במיוחד בזכות חיזוקים פנימיים שתפורים בסל.

הסל מגיע בגוונים: אפור, צהוב ואדום.

299 שקלים, במתחם One Design בראשון לציון ובמתחם הנמל החדש בצפון תל אביב

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקץ לדמעות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כידוע, לקצוץ בצל או שום, זאת אחת המשימות הקשות וסביר שלא יימצא מאכל שאינו מכיל לפחות אחד מהם. כשמדובר בבצל יש לקחת בחשבון צריבה חזקה בעיניים וכמה דמעות, והשום סביר שישאיר ריח חזק על כפות הידיים, שלא יירד גם אם נשטוף את הידיים כמה פעמים במים וסבון.

הגאדג'ט של חברת פרסקו יהפוך את המשימה לפשוטה יותר ומריחה פחות. קופסת פלסטיק קטנה עם להב דו כיווני, אשר מסתובב בעזרת הידית המחוברת אליו וקוצץ את הבצל או השום. אגב, ניתן גם לקצוץ ירקות או פירות קשים אחרים מלבד בצל ושום.

40 שקלים, בחנויות כלי הבית המתמחות. לבירור החנות הקרובה: 03-9611180

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבעה קפקייקס בשבע דקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שאוהב קאפקייקס בוודאי ישמח לדעת שאפשר לדלג על החלק של האפייה ולהכין קאפקייקס בטוסטר תוך שבע דקות.חברת ETNER משיקה לקראת הולנטיינס טוסטר להכנת שבעה קאפקייס שכל זוג אוהבים ישמח להתענג עליו.

הטוסטר, שמעוצב במראה רטרו, אינו תופס מקום על גבי השיש (רק 20 ס"מ רוחב) הוא מגיע עם פלטת ציפוי המונע הדבקות, כך שניתן להסיר בקלות את הקאייפקס ללא סימן .בזכות הספק גבוה- 900 וואט, הכנת הקפקייס מהירה במיוחד. 229 שקלים ברשת חנויות ETNER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully