וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מטרייה שעושה טוב לזוגיות

6.1.2014 / 8:43

במדור ההמלצות של השבוע דאגנו להעביר לכם את הימים הקרים בסטייל. ממטרייה זוגית, דרך גוף תאורה מקורי ועד ספר צילומים מרהיב ומנצנץ החושף את כלי הקריסטל של ג'קי אונסיס

קליפס תופסן לכוס שתיה של מרמלדה מרקט, 39 שקלים. מרמלדה מרקט, אתר רשמי
הקץ לקלמזיות. מתקן מפלסטיק לכוס/אתר רשמי, מרמלדה מרקט

מי שעובד במשרד ודאי נתקל לא פעם במצב שבו כוס השתייה שהונחה על השולחן נשפכה בטעות בתזוזה בלתי אחראית ומתכוונת של הידיים וחרבה כמה מסמכים חשובים. לשם כך הומצא הגאדג'ט הגאוני- קליפס תופסן לכוס שתייה. הקליפס עשוי פלסטיק ומגיע בצבעים שונים, את הקליפס ניתן לתפוס על השולחן המשרדי, שולחן העבודה בבית, ברכב, או על גבי שולחן האוכל, שגם הוא מועד לפורענות במיוחד אם יש ילדים קטנים ותזיזתיים בסביבה. בהנחת הכוס בטבעת המיועדת אפשר להיות בטוחים שהכוס לא תזוז ממקומה. בנוסף, הקליפס בולט החוצה מהשולחן, כך שיהיה קשה לפספס אותו ולהפיל את הכוס בטעות. מידות: 7.5 על 16 ס"מ, 39 שקלים באתר מרמלה מרקט.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלה נוחה ובעיקר משאירה אתכם יחד - מטרייה זוגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהוליווד הכל נראה טוב יותר: גשם זלעפות יורד וכוכבי הסרט המאוהבים צועדים להם ברחובות, מחובקים מתחת למטרייה, כשאף טיפה לא הורסת להם את הפריזורה. במציאות, כשאתם מנסים ללכת עם הפרטנר שלכם תחת מטרייה אחת, זה נגמר אחרת. המטרייה קטנה מדיי בשביל להגן על שניכם מהגשם, אתם נרטבים לגמרי ורק מחכים לרגע שבו תיכנסו הביתה כדי להתחמם. בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזאת חברת "myDualbrella" יצרה מטרייה כפולה המתאימה לזוג. מדובר למעשה בשתי מטריות שחוברו עם ידית אחת, ומאפשרות לשניים להתחבא מתחתיה, מבלי להירטב. גודל המטרייה הכפולה הוא 115 ס"מ והיא שוקלת כ- 0.83 ק"ג (קלה במיוחד). 4.99 דולר, להשיג באיביי.

(מאת: מאיה בניטה)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופי תאורה שולחניים בעיצוב עומר ענבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הרבה אנשים היו שמחים למצוא עכביש או גמל שלמה על השולחן שלהם, אבל את אלה שייצר עומר ענבר, מעצב תעשייתי וגרפיקאי רוב הסיכויים שכן. "באג לייט" היא סדרה של גופי תאורה שולחניים שמקבלים השראתם מעולם החרקים. עם דגמים של נמלה, גמל שלמה ועכביש, יצר ענבר גוף תאורה הייטקיסטי שיכול לשנות את אופיו בכל פעם שבוחרים להחליף נורה. העיצוב לא מסתיים רק במנורה עצמה, הדגמים מגיעים בקופסת קרטון מחוררת ב"חורי נשימה" שנותנת הרגשה כאילו מדובר ביצור חי של ממש. המנורות מגיעות עם כבל חשמל באורך 1.4 מ' ונורת מודל מותאמת של 25 ואט שתרחיק כל חרק בלתי רצוי משולחן העבודה. מחיר: 100 שקלים באתר אנימי.

(מאת: ליהי שורש)

צפו בחיות המוארות של עומר ענבר

250 שנה שהם מובילים את המותג הנחשק ביותר בעולם לקריסטלים. "בקרה" ((Baccarat, הוקמה בתקופת לואי ה-15 והפכה שם נרדף ליוקרה מנצנצת עבור מלכים, רוזנים ושועי עולם. נברשות, כלי אוכל וחפצי דקורציה שחתומים בשם הצרפתי והמסתלסל, עשויים מגבישי זכוכית היקרים והמשובחים בעולם. איכות הפריטים לבית היוצר של "בקרה" עומדת בקנה אחד עם יצירות אמנות, ומכאן, גם אספנים תרים אחר מוצרים אלו. את חגיגות יום הולדת 250 שנה, מציינת החברה עם ספר חדש הכולל 400 צילומים מרהיבים שנחשפים לראשונה מתוך הארכיון. בין דפי הכרומו ניתן למצוא את הנברשת המפוארת שעוצבה במיוחד לנפוליאון, כלי הזכוכית שהוזמנו על ידי ג'קי אונסיס לחתונתם של נסיך מונקו רנייה השלישי וגרייס קלי ואפילו בקבוקי בושם שעיצב כריסטיאן דיור. Baccarat: Two Hundred and Fifty Years, הוצאת ריזולי, 53 דולר באמזון.

(מאת: אפרת בראשי)

מותג כלי הקריסטל baccarat חוגג 250 שנה עם ספר חדש. BACCARAT 1764: Two Hundred and Fifty Years, Rizzoli New York, 2013,
כריכת הספר "בקרה: 250 שנה"/BACCARAT 1764: Two Hundred and Fifty Years, Rizzoli New York, 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully