וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מתקשים להחליף מצעים? מצאנו לכם יופי של פתרון

27.12.2013 / 12:29

שיטה גאונית לקיפול מצעים, ברז מים שגם מייבש את הידיים, שטיחון שמדמה אריחי רצפה אותנטיים ודפי ממו מעוררי תיאבון. המלצות שוות שלא כדאי לפספס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממש כמו האריחים המצוירים בדירות הישנות - שטיחון פי וי סי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד בבתים הישנים, הם האריחים המצוירים שיוצרים יחד ריצפה שנראית כמו תמונה. בבניה של היום לצערי כבר לא עושים כאלה רצפות ולכן, מי שמעוניין להכניס מראה עתיק לבית יכול לרכוש שטיחון פי וי סי המדמה במראה רצפה שעשויה אריחים מצוירים. את השטיחון אפשר לשים בכל מקום שמעוניינים ליצור רוצים רצפה מצוירת. זה יכול להיות בסלון, בחדר השינה וגם במטבח או בחדר האמבטיה היות וחומר הפי וי סי הוא חומר קל לניקוי ואין חשש שידבק עליו לכלוך עקשן להסרה. את השטיחון ניתן להשיג בכמה גוונים ודוגמאות כמו גם להתאימו לחדר המבוקש. מחיר: 119 שקלים, במרמלדה מרקט.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להזיז ממקום למקום בלי לשבור רצפות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלא במקרה, דווקא בעידן המדיה הדיגיטלית מתגלה מחדש הקסם לזיכרונות ולאביזרים של פעם. דפי הממו, מאביזרי המשרד הפופולאריים, נהנים בשנים האחרונות מעדנה מחודשת וזוכים בהתאם לשוק נמרץ ומתפרץ של פרשנויות ועיצובים. המעצב הגרפי Paul Kim, מסטודיו marsmers שבקוריאה, מעדכן את דפי הקוביות הצהובות והנוסטלגיות ומזריק לציוד המשרד המסורתי מראה שובב ומתעתע שירענן בהומור גרגרני, אך פרקטי ושימושי, את שולחן העבודה ושגרת היומיום. סדרת דפי התזכורת sliced-eat sticky notes מוצעת במראה דק-דק ומפתה של מצרכים כמו גבינה (אמנטל, צ'דר, גורגונזולה) נקניק (סלמי, פפרוני ,צלוי) נקניקיה (לבנה, פרנקפורטר, וינה) וגם אוגדן בגט/ סנדוויץ', המכילים בין 30-120 פתקיות בהתאם לדגם. מחר: 28 דולר (לא כולל משלוח) להשיג בחנות המקוונת "דיזיין בום".

(מאת: מילי טל-שוורץ)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעוררי תיאבון - דפי ממו בעיצוב סטודיו marsmers/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלמי מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש מי שמשימת החלפת המצעים עבורם, במיוחד ציפוי שמיכת הפוך משולה לשטיפת כלים במים קרים כשבחוץ 5 מעלות. בעצם, אולי שניהם די נוראים. באתר שנותן טיפים שנראים כאילו לקוחים מיומנה של מרתה סטיוארט שיתפו סרטון שיקל לכם על החיים ויהפוך את החלפת המצעים למכה קלה בכנף סדר היום שלכם. אם תשימו רגע בצד את השם של האתר ואת ההפרדה הפטריארכלית שהוא עושה, כי הרי כולנו יודעים שגם גברים יודעים להכין חביתה, תוכלו למצוא שם טיפים חביבים שיהפכו אתכם ללהיט בקרב החברים של סבתא, אבל גם בקרב בני המין השני . ולא תאמינו מה אפשר לעשות עם מטבע של פני (רמז- הוא יכול להחליף את המוסכניק שלכם).

(מאת: ליהי שורש)

צפו איך משתלטים על המצעים בקלות:

זה אמנם נמכר כיום במחיר שרק מעטי מעט יכולים להרשות לעצמם, אך במקרה שיצליח להתברג היטב בשוק הסניטריה אולי נזכה להשתמש בו בעוד מספר שנים. מדובר בברז מים גאוני שבלחיצה אחת הוא מייבש את הידיים תוך 12 שניות, ואין צורך במגבת או נייר סופג בשלוף. על הטכנולוגיה אחראי בית היוצר של שואבי האבק המוצלחים בעולם "דייסון" ומכאן, ניתן להניח שמדובר בזרימת אוויר נעים שאיננה זהה לזו שקיימת במכשירי הייבוש המצויים בשירותים ציבוריים. המכשיר מצויד בחיישנים חכמים של אינפרה אדום, המפעילים את המים והאוויר, ללא צורך במגע. המוצר מן כחסכוני במים, והגייני תוך שהוא לוכד 99.9% מהחיידקים מהאוויר בחדר השירותים. הוא עשוי פלדת אל חלד שמותירה אותו כמקורי לאורך זמן. מחיר: 15,000 שקלים, להשיג בדייסון ישראל: רחוב האודם 6, קריית מטלון, פתח תקווה.

השואב הקטן ביותר בעולם מבית דייסון

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקח הרבה זמן עד שתוכלו להרשות אותו לעצמכם ב-15,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully