וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבע הנבחר לשנת 2014: סחלב קורן

גם אם אתם לא בעניין של מתוקים, כדאי שתתחילו להתרגל למראה הוורדרד שצפוי לכבוש את כל זירות העיצוב במהלך השנה הקרובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקזוטי ומסקרן את העין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמיטב המסורת של חודש דצמבר, חברת הצבעים הבינלאומית "פנטון" משגרת את הבשורה הקבועה לצבע שיככב בשנה הבאה עלינו לטובה. הגוון של 2014 הולך להיות יצירתי, אופטימי וכזה שיעודד אותנו לעשות דברים טובים יותר. הוא זכה לכינוי סחלב קורן (Radiant Orchid) המורכב מהרמוניה קסומה של פוקסיה ונגיעות סגולות, ומספרו המדויק בחברה שקובעת את החוקים בעולם הצבע הינו 18-3224.

"יש בו מימד אקזוטי וסימבולי" מציינת לי אייזמן, מנכ"לית החברה, בהודעה רשמית שהופצה. "כיום, כולנו מחפשים אחר ייחודיות ומקוריות ו"סחלב קורן" בהחלט יכול להעניק זאת. הוא מעודד את היצירתיות שמוערכת יותר ויותר בחברה שלנו. זהו צבע שמסקרן את העין ומצית את הדמיון".

בעיצוב הפנים הוא עשוי להשתלב נפלא בסגנון המודרני. מעצבים מובילים כמו קארים ראשיד ופיליפ סטארק צפויים לחגוג אתו במיוחד ולתגבר את השימוש בו. יש לגוון האמור יכולות להשתלב עם צבעים חמים נוספים ויתרה מזו, הוא משלים את משפחת הירוקים, הטורקיז והצהבהבים. לא מוכרחים כמובן לעטוף את כל הבית בגוון המתקתק, כורסה או כרית נוי יספיקו להרים את האווירה בחלל אנמי, או אם מדובר בדיירים עוקבי טרנדים.

גם עולם האופנה מחבק בחום את הגוון שנבחר, במיוחד כשמדובר בכזה שמעניק חיים ואנרגיה ומשדרג כל לוק אפילו בנגיעה קטנה של תיק או לק על הציפורניים. הזירה הקולינרית מצטרפת אף היא לחגיגה, דוגמה לכך אפשר לראות כבר בחשבון האינסטגרם של פנטון שמציג לראווה מתוקים מגרים בצבע החדש.

ב-2011 הכריזה פנטון על גוון אופטימי ממשפחת הוורודים, שזכה לכינוי "פרח היערה האיטלקית" (Honeysukle). הייתה זו תקופת שפל כלכלית (כלל עולמי) והצבע הנבחר בא לייצג את היכולת לרומם את מצב הרוח. כיום, מוסרים מחברת הצבעים כי מדובר במציאות אחרת והבחירה לגוון מאותה המשפחה נעשתה משיקולים אופטימיים יותר.

ב-2013 ירוק אמרלד כבש את זירות העיצוב והאופנה ושימש כסמל של צמחיה, התחדשות ושגשוג. ככל הנראה הוא שהוביל לסחלב הקורן לצמוח השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצבע שמעודד יצירתיות - מצרך מבוקש כיום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחושה של פריחה בחדר השינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שננו את המספר 18-3224/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוקים בצבע המדויק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully