וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: ערכה מיוחדת שתשדרג כל סופגנייה משעממת

26.11.2013 / 9:04

פתרון עיצובי לסופגנייה שזקוקה לסטיילינג פשוט וקל, תבנית אפייה אקולוגית ואסתטית, אגרטל מיניאטורי שהוא גם סיכה לדש החולצה ונר 4 פתילים אם לא בא לכם חנוכייה אמתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קישוט שישדרג פלאים כל סופגנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמש שבלונות ב- 50 שקלים להרשים את האורחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנוכה אומנם מתחיל רק עוד כמה ימים, אבל עושה רושם שהסופגניות אתנו כבר מסוף חגי תשרי והן יישארו בסביבה הרבה אחרי שחג השמן יחלוף. וכן, אתם יודעים בדיוק איפה הן נשארות. כמו בכל שנה מתקיים ויכוח בין אוהבי הסופגניות המסורתיות עם הריבה- לאלו שאוהבים חידושים והמצאות על פצצת הקלוריות שלהם. כדי לסגנן את סופגניות הריבה ואת הפשוטות שמכינים בבית, יצרו ב"פלאקט" סט של חמש שבלונות עשויות מפרפקס שקוף בעזרתן ניתן לקשט את הסופגניות בעיטורי סביבון, נר, חנוכייה, כד ועוד. מניחים את הסופגנייה מתחת לשבלונה, מפזרים אבקת סוכר וברגע- הסופגנייה שלכם הופכת לשאפה מהקונדיטוריה. נחמד לאירוח או אפילו לפעילות חביבה עם הילדים. מחיר: 50 שקלים לסט של חמש שבלונות; להשיג: באתר מרמלדה.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ידידותית וגם אסתטית - תבנית אקולוגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאופים עוגה בתבנית אפיה, לא משנה כמה נשמן אותה, יהיה די מתיש לשטוף אותה אחר כך ולכן רוב האנשים עברו לתבניות אלומיניום חד פעמיות שנזרקות לפח אחרי השימוש. עכשיו יקומו שומרי איכות הסביבה ויגידו ששימוש בתבניות מסוג זה אינו אקולוגי ואכן, הצדק עימם. היום כשהמודעות לכדור גבוהה במיוחד מסתבר שאפשר גם אחרת. תבנית אפייה-אינגליש קייק חד פעמית העשויה מ- 100 אחוז חומרים טבעיים ללא כימיקלים שאינם מזיקים לאיכות הסביבה. הבונוס הנוסף הוא שתבנית האפייה בעלת מראה כפרי, יפה ואסתטית להגשה. היא ניתנת לחימום בתנור עד חום של 200 מעלות ובנוסף ניתן לחמם גם במיקרוגל ולהקפיא. מחיר: 2.20 שקלים ליחידה; להשיג: בסניפי רשת 'מיטב' ברחבי הארץ.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורח על דש החולצה בעיצוב עומר פולק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו דג במים - האגרטל המיניאטורי של עומר פולק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאז תחילת האנושות, הפרחים וריחותיהם זכו להערכה, הכרה ויוחסו להם איכויות שונות; עולם הפלורה שימש במהלך ההיסטוריה למטרות שונות כאלמנט הסוואה וקישוט, ביניהן סיכות הדש הפופולריות, מאפיין תרבותי -גברי וסמל דקורטיבי לעושר ופריון" מציין המעצב התעשייתי עומר פולק.

"בוטוניי" - פרח הדש המסורתי מהמאה ה-20, מקבל פרשנות עכשווית ומרעננת ברוח התקופה תחת ידו של פולק , בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי, בצלאל. מדובר בכלי קיבול מינימליסטי ומאופק אך מרגש ופואטי: סיכת דש מפוסלת בהשראת הטבע הנעה על התפר שבין שדות העיצוב, האמנות והאופנה; ואזה ניידת, ריחנית ומיניאטורית, הנטמעת בשטח והיום יום ומפיצה עושר ויזואלי וניחוח מזערי אך משכר; ממזגת בין עולם הפרפומריה, הדקורציה וטרנד הקומופלאז' ומבשרת במקוריות רבת חן על תחייתה המחודשת של מגמת האמנות הדקורטיבית הלא היא ה'ארטס אנד קראפט'. אגרטל הדש עשוי בעבודת יד, בטכניקה המשלבת בין אמנות ניפוח הזכוכית לעבודת הצורפות המסורתית. ברוח ה-DIY הפריט ניתן להתאמה ופרשנות אישית על ידי המשתמש, בהיבט של סידור ,שזירה, צבעוניות, סגנון וריח. הכלי מתעקל בחלקו התחתון כך שהוא יכול להכיל מים, לשמירת טריות הפרחים הזעירים; הוא מתחבר אל הדש באמצעות סיכת פליז מעודנת וישדרג בעידון מבושם ו"נעים לעין" כל לבוש ואירוע. מחיר: 25 דולר; להשיג באתר המעצב.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקססוריז אופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולך גם על מראה גברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנוכה נמנה עם החגים הקלים בשנה. בשלוש מילים: מדליקים, משחקים ואוכלים. הדלקת הנרות הפכה לריטואל משמח בכל בית בין אם יש בו ילדים ובין אם לא. אך אם נתקעתם בלי חנוכיה בבית, גם לא כזו שעשויה מפקקים שמישהו הכין בגן, ולא מתחשק לכם להשקיע ברכישה של זו, אבל אור הנרות עושה לכם את זה עם אם בלי קשר לחג, ל"ללין" יש הפתרון. נר חדש על המדף בניחוח וניל מאסק, עם 4 פתילים שמחזקים 40 שעות של אור וריח שווה באוויר. מחיר: 200 שקלים; להשיג ברשת חנויות "ללין".

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 פתילים בניחוח וניל מאסק מבית "ללין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully