וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מטריה גאונית שתאיר לכם את החורף הסגרירי

20.11.2013 / 9:17

מדור ההמלצות השבועי מבריק הפעם עם מטריה טכנולוגית שתהפוך את החורף לעונה האהובה עליכם, פומפייה גאונית לקילוף עגבנייה, מפת עולם מתגרדת ותכשיטים נוצצים לרהיטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולפן שישדרג לכם את החיים במטבח מבית "פרסקו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הסיוטים במטבח הוא לקלוף עגבנייה, אבוקדו, קיווי ועוד פירות או ירקות שהקליפה שלהם עדינה מאוד. כדי לחלץ את קליפת העגבנייה צריך לחלוט אותה, חצי מאבוקדו בדרך כלל נזרק לפח כי יחד עם הקליפה יורד גם חלק מהפרי כשמשתמשים בסכין. הקולף של "פרסקו" פותר את הבעיה. מעבר לכך שאפשר להשתמש בו לקילוף ירקות קשים כמו גזר ומלפפון, הקולף אוחז בלהב חד שבעזרתו אפשר לקלוף ירקות ופירות עם קליפה דקה. בנוסף, ידית הכלי רחבה ונוחה לאחיזה והיא משמשת גם כמגרדת. פעולת קילוף העגבניות לשקשוקה מעולם לא הייתה מהירה ופשוטה יותר. 6 שקלים, ברשתות ובחנויות כלי הבית ברחבי הארץ.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בד חכם שמחזיר אור. המטריה המושלמת מבית Yee-Ling Wan/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלה לנשיאה ועושה חשק לגשם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם העיצוב העכשווי לא חוסך בהמצאות ובגאדג'טים. ביניהם, יש גם כאלה שמצליחים לשדרג בפשטות יחסית את היומיומי והמובן מאליו. ללקט המוצרים בקטגוריית "איך לא חשבו על זה קודם?" מצטרף מוצר חדש מבית המעצב Yee-Ling Wan, אשר מבריק לחבר ברוח הלואו-טק בין משטח רפלקטור, חומר מוכר מעולם הבטיחות, לבין אחד מהאביזרים החורפיים והפופולרים: המטריה. התוצאה: עיצוב מקורי, פונקציונאלי וסופר-בטיחותי תחת מטריה רפלקטיבית אחת שעושה אור בעיניים. מדובר בפריט קלאסי בגוון אפור כהה, טלסקופי ומתקפל, נייד וקל לנשיאה ואחסון במשקל 400 גרם . ההברקה נמצאת במשטח טקסטיל מחזיר אור המשתקף למרחק: "בד חכם" שמשדרג את הבנאליות הסגרירית ומאפשר למשתמש להישאר יבש, בטוח ולקבל על הדרך הרבה תשומת לב. 7.5 אירו באתר

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולם משלכם על הקיר בסלון - המפה המתגרדת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגרד כל מקום שביקרתם בו בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי מאתנו לא אוהב להשוויץ ביעדים האקזוטיים שכבשנו או בבירות האירופאיות שביקרנו. אולי היום קצת קשה להאמין, אבל טרם עידן האינסטגרם והפייסבוק אנשים טרחו להדביק תמונות באלבומים ולהכין שקופיות כדי לתעד את פלאי העולם בהם ביקרו. איפשהו, במקום טוב באמצע, בין המידיות של הרשת ובין האלבומים המסורבלים נמצאת מפת העולם המתגרדת. מדובר במפה לתליה על הקיר (42*29.7 ס"מ ) שמצופה בשכבה עליונה מוזהבת, שניתן לגרד בה כל מדינה שהחתמתם בה את הדרכון. דרך מקורית להראות לאורחים איפה הייתם ומשחק נהדר גם לילדים וגם לגדולים שלגמרי עושה חשק ללכת ולגרד כרטיס חיש גד. מי יודע אולי תזכו בטיסה לחו"ל. 119 שקלים. להשיג באתר אנימי או בחנות שבמושב בית חנן.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשיטים איטלקיים לרהיטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משדרגים כל רהיט אנמי וחסר חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש אותם לנשים, גברים, כלבים וחתולים ועכשיו הגיעה שעתם של הרהיטים. מדובר בתכשיטים כמובן. המותג האיטלקי Ferretto משיק בימים תכשיטים וידיות מעוטרות לריהוט המשלבים אבני חן, קריסטלים ומתכות יקרות שמעניקות לחפצים בבית מראה יוקרתי, שלא לומר אופנתי כאילו היו פסל או יצירת אמנות מנצנצת ומושכת. אלו עשויים להוות פתרון יצירתי לרהיט במראה אנמי שזקוק לסטיילינג. מיותר לציין שהתכשיטים לרהיטים לא יתאימו לכיסא אוכל של תינוק שמטנף את כל הסביבה או לחילופין כיסא בפינת העבודה, אם כי לכמה רהיטים בסלון או במבואה. 32-175 שקלים. להשיג ב"דומיסיל", הלח"י 24, בני ברק.

(מאת: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully